اهل سنت بخش نگین کویر فهرج بر حضور پر شور مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید و اعلام کردند باید با حضور خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس وحدت و همدلی خود را به جهانیان نشان دهیم و از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کنیم.

عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اشاره به نامگذاری روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: قدس اولین قبله مسلمانان است.

مولوی در ادامه بر حضور پر شور مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و اظهار داشت: وظیفه همه احاد مردم است که در مراسم روز جهانی قدس شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور پر شور و با شکوه مردم در مراسم روز جهانی قدس گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید راهپیمایی روز جهانی قدس از همه راهپیمایی‌ها با شکوه‌تر برگزار شود.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج افزود: وظیفه ما است که در مراسم روز جهانی قدس شرکت کنیم.

مولوی شهیکی در ادامه بر حضور پر شور مردم در مراسم روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: از همه اقشار مختلف مردم دعوت می‌کنم در مراسم روز جهانی قدس حضوری با شکوه و پر رنگ داشته باشند و با حضور خود در مراسم روز جهانی قدس مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهیم زد.

همچنین چراغعلی ابورز یکی از معتمدین اهل سنت بخش نگین کویر با اشاره به اینکه روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی نامگذاری شده است گفت: ما همه کوچک و بزرگ و ریش سفیدان و جوانان باید در مراسم روز جهانی قدس شرکت کنیم و از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کنیم.

همچنین مولوی یدالله شهیکی از مردم اهل تسنن بخش نگین کویر حضور پر شور مردم را در روز جهانی قدس نشانه اتحاد مسلمانان دانست و گفت: حضور پر شور مردم در مراسم روز جهانی قدس نشانه وحدت و اتحاد مسلمین و مسلمانان است و این مشتی بر پیکر آمریکا و هم پیمانان او است.

شهیکی افزود:  حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس باید پر رنگ و با شکوه باشد و با این حضور وحدت و همدلی خودشان را نشان بدهند که مسلمانان وحدت دارند و متفرق نشده اند.

مولوی محمد ابورز نیز بر حضور پر شور مردم در مراسم روز جهانی قدس تاکید کرد و اظهار داشت: ما مسلمانان تشیع و اهل تسنن در روز جهانی قدس باید به خیابان‌ها بیایم و در مراسم روز جهانی قدس شرکت کنیم و اتحاد و همدلی خود را به نمایش بگذاریم و از ملت مظلوم غزه حمایت کنیم .

مولوی ابورز در ادامه افزود: باید در روز جهانی قدس وحدت و همدلی خودمان را به جهانیان به نمایش بگذاریم وحضور در مراسم روز جهانی قدس وظیفه هر یک مسلمان است که به خیابان‌ها بیایند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند و از مردم مظلوم غزه حمایت کنند.  انتهای پیام/ی


حمایت اهل تسنن شهرستان فهرج از مردم مظلوم فلسطین

برچسب ها: قدس ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار