رئیس کل دادگستری استان کرمان کرمان از همه اقشار مختلف مردم استان دعوت کرد تا بار دیگر با حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز نشان دهند.

مردم در راهپیمایی روز قدس، تجلی همبستگی خود را نشان خواهند دادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی ایران، حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، نشاطی تازه پدید آورد.

وی افزود: انقلاب ایران، آرمانِ آزادی قدس را یکی از اهداف جهانی اش نامید. انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان، نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می‌اندیشد و هرگز در درون مرز‌های خود زندانی نخواهد شد.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان گفت:روز قدس را امام خمینی رحمه الله بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌کنند، غافل نمانند. این فریاد بیدار باش امام عاشقان، شلاقی بود بر ذهن‌های خفته ملت اسلام، تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ، با قامتی برافراشته قیام کنند.

وی افزود:اکنون که سال‌ها از سخنان پیامبرگونه آن بزرگ مرد الهی گذشته است، می‌بینیم که روز قدس، شهرتی جهانی یافته و مرز‌ها را در نور دیده و در اعماق دل و جان ملت‌های آزاداندیش جهان، و به ویژه کشور‌های اسلامی، نفوذ کرده است.

موحد گفت: امروز تنها راه از بین بردن ظلم یا جلوگیری از پیشروی آن، مبارزه است و انتفاضه فلسطین، یکی از همین مبارزه هاست که تا به حال باعث شده است رژیم صهیونیستی به هدف نهایی خود نرسد؛ که اگر چنین می‌شد، دیگر فلسطینی وجود نداشت.

وی افزود:اکنون که ماه مبارک رمضان، ماه بندگی، تقرب به خداوند متعال، ماه مبارزه با نفس و غلبه بر نفس و ماه همدلی و وحدت مسلمانان در سایه میهمانی باری تعالی، به روز‌های پایانی خود نزدیک شده، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم ولایتمدار استان کرمان از همه اقشار مختلف مردم استان بالاخص قضات و کارکنان دادگستری کل استان کرمان دعوت می‌نمایم تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار