مراسم بزرگداشت روز نسیم مهر، همراه با افطاری دو هزار نفر از خانواده مددجویان نیازمند، امروز در سالن فرهنگی، ورزشی تربیت برگزار شد.

بزرگداشت نسیم مهر، روز حمایت از خانواده مددجویان نیازمند زندانیانرمضان امیری مدیر کل زندان‌های استان کرمان و عضو هیئت مدیریه انجمن حمایت از زندان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ با بیان اینکه چند سال قبل در تقویم ملی کشورمان ۵ خرداد، به نام روز نسیم مهر روز حمایت از خانواده نیازمند زندانیان به ثبت رسید، گفت: در جامعه هدف ما تقریبا ۷۵ در صد از مددجویان متاهل هستند.

وی با تبریک این روز به مددجویان و مردم متدین گفت: روز نسیم مهر از این جهت که مددجویان بدانند تعدادی از خیرین و مسئولان به فکر آن‌ها هستند و از طرفی خیرین در این روز می‌توانند با مراجعه به انجمن‌ها برای کمک به خانواده‌های نیاز از نظر ارزاق، اشتغال، کمک هزینه تحصیلات و مسکن کمک کنند، حائز اهمیت است.

امیری با اشاره به اینکه ریاست انجمن حمایت از زندانیان را رئیس دادگستری، تعدادی از خیرین، دادستان و فرماندار برعهده دارند، بیان داشت: در هیئت مدیریه انجمن مصوب شد و رئیس انجمن دستور دادند تا در کنار برگزاری گرامیداشت روز نسیم مهر، از حدود دو هزار نفر از خانواده مددجویان با دادن افطاری، پذیرایی شود.

مراسم بزرگداشت ۵ خرداد روز نسیم مهر، روز حمایت از خانواده مددجویان نیازمند زندانیان امروز عصر همراه با افطاری حدود دو هزار نفر از خانواده مددجویان در سالن فرهنگی، ورزشی تربیت برگزار شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار