دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: در راستای میثاق نامه عدالت با سران طوایف و استفاده از ظرفیت میانجیگران عامل قتل جوان عنبرآبادی، صبح امروز تحویل این مرجع قضائی شد.

عامل قتل جوان عنبرآبادی خود را معرفی کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یوسف سبحانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: طی یک سال گذشته یک هزار و ۱۸ فقره پرونده از طریق میانجیگران عنبرآبادی به صلح وسازش رسیده است که در این رابطه حوزه قضائی عنبرآباد رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

وی در تشریح جزئیات خبر افزود:چهارشنبه هفته گذشته یکم خرداد ماه در پی نزاع دسته جمعی تعدادی جوان در شهرستان عنبرآباد متاسفانه یک نفر جوان به ضرب گلوله اسلحه شکاری کشته می‌شود.

این مقام قضائی عنوان کرد:بلافاصله پس از وقوع این خادثه قاتل که یک نوجوان ۱۷ ساله می‌باشد از صحنه جرم متواری می‌شود و بلافاصله بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر و رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس و دادستانی قرار می‌گیرد.

سبحانی گفت: با توجه به اینکه در حوزه قضائی عنبرآباد نقش میانجیگران در حل وفصل دعاوی بسیار برجسته است و در سال گذشته رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است، بلافاصله از ظرفیت میانجیگران استفاده گردید و قاتل خود را به سیستم قضائی معرفی نمود.

وی افزود: قاتل در تحقیقات اولیه علت وقوع این حادثه را یک اختلاف خانوادگی و کینه قدیمی اعلام کرده است و در حال حاضر با قرار بازداشت مناسب روانه زندان شده است.
انتهای پیام/ح

عامل قتل جوان عنبرآبادی تحویل مرجع قضایی شد

برچسب ها: قتل ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار