مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آماده باش آتش‌نشانی کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس داد.

آماده باش آتش نشانی کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  علی عسکری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ آتش نشانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دهم خرداد جاری تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را برعهده خواهند داشت.

وی افزود: همچنین تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان راهپیمایی روز قدس و همچنین مراسمات روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد اندیشیده شده است.

عسکری تصریح کرد: علاوه بر آماده باش کامل آتش نشانان و استقرار خودرو‌های اطفاء حریق و امداد و نجات موتور سیکلت‌های مجهز به تجهیزات اطفاء حریق به صورت گشت زنی از مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسمات روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد در تامین ایمنی شهروندان تلاش می‌کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از شهروندان خواست: که همانند همیشه با آتش نشانان و گروه‌های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه‌ای خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه مطلع کنند..

وی گفت: کارکنان آتش نشانی و خدمات ایمنی به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین هم پا و همراه با صفوف به هم فشرده مردم شریف و خدا جوی کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام/ح

آمادگی آتش نشانی برای راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: آتش نشانی ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار