فرماندار رفسنجان گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس خود بهترین پیام به دشمنان این ملت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان گفت: دشمن اصلی و ام الفساد لابی صهیونیست و اسرائیل است و آل سعود زائده‌های این‌ها هستند.

وی بیان داشت: مردم دوست دارند ببینند که مسئولین همراه هستند و مسائل نظام را ارجح می‌دانند، فضایی در شهر ایجاد شود که تمامی گروه‌های سیاسی که نظم را قبول دارند به میدان آیند و حق موضع گیری برای همه قائل باشیم.

وی افزود: ضرورت دارد که حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به نحوی باشد که بهترین پیام را به دشمن دهد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز بیان داشت: تمام شرارت‌ها و فتنه‌هایی که در عالم رخ می‌دهد طرح و توطئه صهیونیست‌هاست، اما عزت اسلام نگذاشته کوچکترین تعرضی به ممالک اسلامی به ویژه لبنان داشته باشند؛ روز قدس یادگار امام راحل است و همه ما مدیون امام، نظام و شهدا هستیم.

مراسم روز جهانی قدس در رفسنجان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از مسیر میدان بسیج، بلوار آیت الله صدر و مصلی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با سخنرانی حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی برگزار می شود.

همچنین برنامه‌های نماز عید فطر ساعت پنج صبح روز عید با قرائت دعای ندبه شروع و نماز عید رأس ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح اقامه خواهد شود و مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) نیز عصر روز سه شنبه ۱۴ خردادماه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان برپا خواهد شد.
انتهای پیام/ی

دعوت از مردم رفسنجان برای حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: قدس ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار