سرپرست پلیس راه شمال استان از وقوع ۳ حادثه رانندگی منجر به فوت ۳ نفر و مجروح شدن ۲ نفر در محور‌های استان کرمان خبر داد.

۳ کشته و ۲ مجروح در حوادث رانندگی ۲۴ گذشتهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سرهنگ علی رضایی، سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان گفت: با توجه به حجم بالای عبور و مرور در سطح جاده‌ها و معابر برون شهری استان در روز گذشته، متاسفانه ۳ حادثه رانندگی منجر به فوت در محور‌های مواصلاتی استان رخ داد.

وی افزود: در کیلومتر ۱۰ محور اصلی "کمربندی رفسنجان" یک مورد واژگونی کامیون بنز به علت عدم توجه به جلو رخ داد که در این حادثه راننده کامیون در دم فوت شده است.

وی بیان کرد: حادثه دیگری نیز باز هم از نوع واژگونی در محور "رابر-جیرفت" به علت نقص فنی (سیستم ترمز) به وقوع پیوست که طی آن یک دستگاه کامیون بنز واژگون شده است که در این حادثه راننده ۵۰ ساله در دم فوت شد.

رضایی در خصوص حادثه‌ای که در کیلومتر ۳۵ محور "کرمان-بم" بوقوع پیوست گفت: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در مسیر کرمان-بم در حال حرکت بود که از مسیر منحرف ودر نهایت واژگون شد راننده ۳۱ ساله در دم فوت و ۲ سرنشین این سواری نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند. علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی بیشتر است.

سرپرست پلیس راه استان در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین علت وقوع این تصادفات عدم توجه به جلو وواژگونی خودرو بوده است از اینپرو از شهروندان می‌خواهیم در کلیه معابر و جاده‌ها و به ویژه در نقاطی که در ایام تعطیل پرتردد هستند با سرعت مطمئنه و رعایت کامل احتیاط رانندگی کنند تا شاهد این چنین حوادث دلخراشی نباشیم.


انتهای پیام/س

وقوع ۳ حادثه رانندگی منجر به فوت در محور‌های استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار