فرمانده انتظامی جیرفت گفت: براثر برخورد خودرو پژو پارس با پژو ۴۰۵ در محور دلفارد ۴ نفر از سرنشینان پژو پارس جان باختند.

جان بختن ۴ نفر بر اثر تصادف در جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ رضا محمد رضایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف، در محور جیرفت - ساردوئیه قبل از دهستان دلفارد بلافاصله مامورین به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان پلیس با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به دلایل نامعلومی با یک دستگاه پژو پارس برخورد کرده که براثر این حادثه متاسفانه راننده و ۳نفر سرنشین خودرو پژو پارس از جمله مادر و کودک ۲ساله خانواده به علت شدت جراحات وارده فوت شدند همچنین راننده و ۳ نفر سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ نیز مصدوم که جهت مداوا به بیمارستان اعزام‌شدند.

فرمانده انتظامی جیرفت با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان سبقت غیر مجاز پژو پارس تشخیص داده شده است.

سرهنگ محمدرضایی بیان داشت: با رعایت قوانین و مقررات رانندگی، تمکین از قانون، اتخاذ سرعت مطمئنه و همچنین خودداری از ارتکاب تخلفات حادثه ساز از جمله سبقت‌های غیر مجاز، سلامتی خود و سرنشینان را تضمین کنند.
انتهای پیام /ح

۴کشته وچند زخمی درمحورجیرفت دلفارد

برچسب ها: تصادف ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۲۳:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا رحمتتون کنه .خیلی متاسفیم برای از دست دادن همچین عزیزانی .خدا لعنت کنه اون راننده نامرد که تو این ماه عزیز مست میشینن پشت فرمون و یک خانواده ای رو داغ دار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
تا کی جاده جیرفت تک باند باید باشد هر هفته چند کشته تا کی ها تاکی
آخرین اخبار