فرمانده انتظامی ریگان گفت: همکاری پلیس و آموزش و پرورش در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مؤثر و مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سرهنگ"حمیدرضا تاج آبادی" فرمانده انتظامی ریگان  در دیدار با رئیس آموزش و پرورش ریگان ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت: حقی که معلمین و اساتید بر گردن جامعه دارند با هیچ چیز قابل جبران نیست.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) با مضمون"هر کس به من یک کلمه بیاموزد مرا بنده خود ساخته است"اظهار داشت: اقدمات آموزش و پرورش و معلمان در راه تربیت دانش آموزان و تعالی جامعه حائز اهمیت است.

تاج آبادی ضمن تقدیر از زحمات معلمین برای فرزندان کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: پلیس با حضور در مدارس برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، مشروبات الکلی، نزاع و درگیری و فرهنگ ترافیک از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

این مسئول انتظامی با اشاره به استخدام مقطع درجه داری اظهار کرد: هدف نیروی انتظامی در بحث جذب نیرو عضویابی و بومی سازی است که افراد علاقه‌مند و دانش آموزان سال آخر تحصیل جهت استخدام در ناجا می‌توانند اقدام کنند.

رئیس آموزش و پرورش نیز در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: مشاهده نیرو‌های پلیس در سطح جامعه و مدارس احساس غرور و امنیت را در مردم بالا می‌برد که این نشان از تلاش حافظان نظم و امنیت است.

محمد علیزاده ضمن تقدیر از زحمات پلیس و همکاری این مجموعه با آموزش و پرورش تصریح کرد: با آغوش باز از حضور کارشناسان پلیس در سطح مدارس برای بیان مطالب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به شعار سال و گام دوم انقلاب اظهار کرد: با توجه به حادثه خیز بودن رفت و آمد دانش آموزان روستا‌ها به سطح شهر در خصوص ساخت مدارس مقاطع مختلف در برخی مناطق که مسافت زیاد دارند برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ی

حادثه خیز بودن رفت و آمد دانش آموزان روستا‌ها به سطح شهرریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.