نماینده ویژه آمریکا در مبارزه با یهودی‌ستیزی گفت واشنگتن روابطش با دولت‌ها را بر اساس نگرش آن‌ها نسبت به رژیم صهیونیستی بازنگری خواهد کرد.

آمریکا روابطش با کشور‌ها را بر اساس رویکرد آن‌ها نسبت به رژیم صهیونیستی بازبینی می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، الان کار، نماینده ویژه آمریکا در امور مبارزه با یهود‌‌‌ی‌ستیزی، گفت واشنگتن روابطش با کشور‌ها و سران آن‌ها را بر اساس نگرششان نسبت به اسرائیل بازنگری می‌کند.

کار در این خصوص گفت: «آمریکا روابطش با کشور‌ها را بازنگری خواهد کرد و مطمئنا هر رویکرد ضد یهودی از طرف آن کشورها مورد توجه قرار خواهد گرفت».

او در ادامه افزود: «در مورد موضوع رویکرد یهودی‌ستیزی و تاثیر آن بر روابط با آمریکا، با برخی از کشور‌ها و سران آن‌ها «پشت در‌های بسته و صریح» گفتگو خواهیم کرد.» با این حال، او به کشور خاصی در این موضوع اشاره نکرد و در خصوص گام‌های احتمالی واشنتگن بر اساس نتایج این گفتگو‌ها چیزی نگفت.

گفته می‌شود این رویکرد ممکن است به عنوان بخشی از تغییر سیاستی باشد که مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، در ماه مارس سال جاری میلادی اعلام کرد.

دولت دونالد ترامپ تصمیمات جنجالی و مهمی در حمایت از رژیم صهیونیستی گرفته است، از جمله به رسمیت شناختن ادعا‌های این رژیم بر بلندی‌های اشغالی جولان و همچنین به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار