نماینده کنگره آمریکا با انتقاد از تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت وضعیت فعلی اشغالگری و بحران انسانی در غزه، بی‌ثبات کننده است.

نماینده آمریکایی: اشغالگری غزه را بی ثبات می‌کندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده کنگره آمریکا در حساب کاربری توئیتر خود با انتقاد از تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه نوشت وضعیت فعلی اشغالگری و بحران انسانی در غزه، بی‌ثبات کننده است.

 ایلهان عمر نوشت: «چند نفر دیگر از مخالفان باید هدف تیراندازی قرار گیرند، راکت ها باید شلیک شوند و کودکان باید کشته شوند تا این چرخه بی انتهای خشونت پایان یابد؟»

وی تاکید کرد: «فقط عدالت واقعی می تواند امنیت و صلح گذشته را به ارمغان آورد.»

این نماینده مسلمان مجلس آمریکا تاکید کرد: «هرگاه ترامپ یا یک عضو دولت او به من حمله می کند، می دانم به خاطر این است که آنها در حال باختن بحث سیاسی هستند.»

عمر تصریح کرد: «من برای سیاست های پیشروانه می جنگم که به همه مردم سود می رساند. جنبش ما نمی تواند متوقف شود چرا که ما حمایت مردم را داریم.»

تهاجم وحشیانه هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌های محاصره شده غزه روز شنبه آغاز شد و امروز نیز ادامه یافت که بر اثر آن، تاکنون چندین فلسطینی از جمله یک زن باردار و کودک ۱۴ ماهه، شهید و شمار زیادی زخمی شده اند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در اقدامی بی‌سابقه در کمتر از ۴۸ ساعت، بیش از ۶۰۰ راکت به شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک کردند و تاکنون چندین صهیونیست کشته و زخمی شده‌اند. گروه‌های فلسطینی وعده کرده‌اند در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی دایره پاسخ موشکی و راکتی را افزایش خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار