رئیس هیئت قایقرانی استان اردبیل گفت: چهارمین دوره اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام در بخش آقایان در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مرتضی قاطع، رئیس هیئت قایقرانی استان اردبیل با اشاره به چهارمین اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام گفت: چهارمین اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام در بخش آقایان و رده سنی بزرگسالان جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک از روز دوشنبه ۱۶ اریبهشت ماه لغایت ۵ خرداد ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردو در دو بخش کاناک و کانو کانادایی به ترتیب به مربی‌گری حسین ملکی و الیاس اقلیمی برگزار می‌شود که سرپرستی این اردو بر عهده هیئت قایقرانی استان اردبیل است.

رئیس هیئت قایقرانی استان اردبیل اضافه کرد: در اردوی کاناک پیمان قویدل، صادق زمانی و علی آقامیرزایی از استان گیلان، علیرضا جهان‌نما و علی مولایی از تهران، احمد رضا طالبیان از اصفهان و امید احمدی از زنجان حضور دارند.

قاطع بیان کرد: همچنین در بخش کانو کانادایی هم عادل مجللی از گلستان، شاعو ناصری از کردستان و علی اجاقی از کرمانشاه حضور دارند.

وی درادامه با اشاره به اهداف پذیرش و میزبانی این اردو گفت: زیرساخت‌های این رشته در استان اردبیل قابل قبول است و در نظر داریم این اردو گامی برای پذیرش میزبانی یک دوره مسابقه بین‌المللی باشد.

رئیس هیئت قایقرانی استان اردبیل افزود: دراین اردو نواقص موجود در زیرساخت‌ها مشخص شده و تلاش خواهیم کرد این نواقص را برطرف نماییم تا در آینده شاهد میزبانی‌های مسابقات باشیم.

قاطع با اشاره به اینکه در اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام از استان اردبیل نماینده‌ای نداریم، گفت: البته قرار است ۲ ورزشکار و ۲ مربی از اردبیل در کنار تیم ملی حضور داسته باسند تا از لحاظ فنی آموزش‌های لازم را فراگیرند.

وی افزود: در کنار این اردو بانوان و آقایان قایقران استان جهت حضور در المپیاد استعداد‌های درخشان زیر ۱۶ سال هم تمرین خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.