معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بدون پژوهش های کاربردی فعالیت ها موفقیت آمیز نبوده و لازم است دستگاه ها اعتبارات پژوهشی خود را برای علمی کردن اقدامات در حوزه پژوهش هزینه کنند.

اعتبارات پژوهشی دستگاه ها باید جذب شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل امروز در همایش ملی "تازه های پژوهش در علوم ورزشی" گفت:سه درصد اعتبارات تمامی دستگاه ها باید صرف پژوهش شود که درصد اندکی از این میزان در استان برای کارهای پژوهشی صرف می شود.

وی افزود : استفاده از اعتبارات پژوهشی جهت انجام پژوهش در زمینه های مختلف می تواند به بهبود وضعیت در بخش های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی کمک بیشتری بکند.

 ندایی گفت: در زمینه ورزشی نیز باید مانند سایر حوزه ها بر اساس پژوهش و روش های علمی به پیش برویم تا موفقیت بیشتری حاصل کنیم.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به وجود استعدادهای ورزشی در سطح قهرمانی در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود پتانسیل های ورزشی در استان باید با استفاده از روش های علمی در راستای تربیت ورزشکاران در سطح قهرمانی تلاش کنیم.

انتهای پیام/ع

وجود پتانسیل های ورزشی در استان اردبیل

 

برچسب ها: شنا ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.