به تازگی فردی به نام مینگ چی کو شایعات جدیدی درباره مک‌بوک بعدی اپل در فضای مجازی منتشر کرده است.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش شایعه‌ای از تولید یک دستگاه جدید به وسیله شرکت اپل در فضای مجازی منتشر شد. گفته می‌شود که این محصول جدید یک مک‌بوک ۱۶ اینچی است که قابلیت‌های جدیدی به کاربران ارائه می‌دهد.

اکنون پیش از تائید یا تکذیب شدن این خبر، یک شایعه دیگر در باره نسخه دیگر این مک‌بوک منتشر شده است. بر اساس این شایعه مک‌بوک ۱۶ اینچی اپل دارای یک نسخه دوم است که در آن از صفحه نمایش مینی LED استفاده شده که رونمایی از آن برای سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است. این شایعه را فردی به نام مینگ چی کو در فضای مجازی منتشر کرده است.

این فرد پیشتر شایعه‌ای نیز درباره کار کردن اپل روی یک خط تولید مک‌بوک پرو تجدید شده را منتشر کرده بود. بر اساس آنالیز‌های او این خط تولید جدید شامل مدل‌های بزرگ‌تر با صفحه نمایش‌های ۱۶ و ۱۶.۵ اینچی و همچنین یک نسخه ۱۳ اینچی که از مک‌بوک کنونی اپل امکانات بیشتری ارائه می‌دهد، خواهد بود. با توجه به نکاتی که مینگ چی کو گفته است، این لپ‌تاپ‌ها در اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه خواهند شد.

از آن جایی که تنها سه سال از رونمایی مک‌بوک پرو فعلی اپل می‌گذرد، گمان نمی‌کنیم آنالیز زمانی این فرد درست باشد. طراحی کنونی مک‌بوک منتقدان زیادی دارد. از بخش‌هایی که افراد زیادی از آن ناراضی بوده‌اند می‌توان به طراحی کیبورد آن اشاره کرد. به نظر می‌رسد با وجود تلاش این شرکت برای درست کردن این مشکل در سال گذشته هنوز هم افرادی هستند که به این طراحی انتقاد دارند.

در کنار این شایعه، کو از یک آیپد مینی LED با صفحه نمایش ۱۰ الی ۱۲ اینچی صحبت کرده است. او همچنین می‌گوید اپل در حال استفاده از یک فناوری جدید برای جلوگیری از ایجاد مشکل در صفحه نمایش دستگاه‌هایش است. اگر اپل در حال طراحی یک دستگاه مینی LED باشد زمان زیادی نخواهد گذشت تا ما بتوانیم اولین نگاه خود را به آن بی‌اندازیم.


بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند اپل جان صاحب خود را نجات داد


انتهای پیام/

شایعات جدیدی که درباره محصول آینده اپل منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.