محدود کردن دنبال‌کنندگان روزانه توئیتر برای متوقف کردن اسپمرها

توسعه دهندگان توئیتر برای متوقف کردن اسپمرها تعداد افرادی که می‌توانند روزانه یک حساب کاربری را دنبال کنند را محدود کردند.

محدود کردن دنبال کنندگان روزانه توئیتر برای متوقف کردن اسپمرهابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در تلاش برای متوقف کردن اسپمر‌ها در شبکه اجتماعی توئیتر، توسعه دهندگان آن تصمیم به اجرایی کردن یک راه حل جدید گرفتند. از این به بعد دنبال کنندگانی که در یک روز می‌توانند به یک حساب افزوده شوند، محدود خواهند شد.

در گذشته تعداد کسانی که در یک روز می‌توانستند به حساب کاربری یک فرد اضافه شوند ۱۰۰۰ نفر بود، اما به تازگی حساب کاربری امنیت تویئتر اعلام کرده که این عدد به ۴۰۰ نفر کاهش پیدا کرده است. این کار جلوی اسپمر‌هایی که افراد زیادی را در طول روز به حساب خود اضافه کرده و سپس آن‌ها را حذف می‌کنند گرفته شود. این کار اسپمر‌ها خلاف قوانین تویئتر است.

اسپمر‌ها به امید دنبال شدن توسط کاربران زیاد آن‌ها را فالو می‌کنند. کسانی که این افراد را دنبال می‌کنند به زودی در صفحه اصلی خود پیام‌های اسپم مشاهده می‌کنند. کسانی هم که دنبال نمی‌کنند سریعا به وسیله اسپمر‌ها آنفالو می‌شوند. این چرخه‌ای است که بار‌ها و بار‌ها تکرار می‌شود. یوئل روث، در چند توییت توضیح می‌دهد که کاهش تعداد دنبال کنندگان روزانه از ۱۰۰۰ به ۴۰۰، اسپمر‌ها را متوقف نخواهد کرد، اما آن‌ها را کند می‌کند. این روش باعث می‌شود هر کدام از این حساب‌های مخرب کار خود را در زمان بیشتر و به صورت سخت‌تر انجام دهند.

روث اضافه می‌کند که توئیتر به این دلیل تصمیم به اعمال محدودیت ۴۰۰ کاربری کرد که علاوه بر این که حسا‌ب‌های مخرب کند می‌شوند، کاربران عادی می‌توانند حساب‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند. تقریبا نیمی از حساب‌هایی که ۴۰۰ کاربر را در طول روز دنبال می‌کردند، بار‌ها و بار‌ها یک حساب کاربری را فالو و آنفالو می‌کردند تا افراد بیشتری حساب آن‌ها را دنبال کنند. او همچنین می‌گوید ۹۹.۸۷ درصد کاربر تاثیری از این قانون جدید دز حساب‌های خود حس نخواهند کرد.


بیشتر بخوانید:  برچسب‌های اختصاصی به شبکه اجتماعی توییتر اضافه می‌شود


انتهای پیام/

راه حل جدید توئیتر برای متوقف کردن اسپمرها

برچسب ها: فناوری ، توئیتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار