گوشی سامسونگ گلکسی A80 فردا بیستم فروردین رونمایی می‌شود

گوشی جدید شرکت سامسونگ با نام گلکسی A80 فردا به تاریخ ۲۰ فروردین در مراسم رونمایی محصولات جدید این شرکت معرفی می‌شود.

سامسونگ گلکسی A80 فردا رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد معرفی محصولات گلکسی سری A سامسونگ در حالی در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ برگزار می‌شود که توجه بسیاری از طرفداران گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ متوجه خبر‌های اعلام شده از دوربین کشویی تلفن همراه Galaxy A90 است، ولی طبق اعلام این شرکت در مراسم فردا گوشی جدید Galaxy A80 رونمایی و معرفی می‌گردد.

در رویداد فردا، مسئولان سامسونگ دو محصول جدید دیگر Galaxy A70 و Galaxy A40 را نیز معرفی می‌کند. گوشی گلکسی A70 و گلکسی A80 هر دو دارای شارژر سریع ۲۵ واتی هستند. به نظر می‌رسد با توجه به نام‌های اعلام شده از پرچمداران جدید سری A، سامسونگ محصولات بسیار جذابی در رویداد فردا رونمایی می‌کند.

گلکسی A80 با داشتن پردازنده اسنپدراگون SoC 7150، رم ۶ تا ۸ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با کیفیت تصویر FullHD و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸ مگاپیسل انتخابی رویایی برای هر علاقمند به گوشی‌های سامسونگ است. مطمئنا مشخصات اعلام شده برای Galaxy A80 اشتیاق طرفداران فناوری را برای معرفی رسمی آن بسیار بیشتر کرده است.

سامسونگ گلکسی A80 فردا رونمایی می‌شود

سامسونگ با مجهز کردن Galaxy A80 به باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری که با استفاده از شارژر سریع ۲۵ واتی به سرعت شارژ می‌شود، خیال کاربران را از کبود انرژی الکتریکی گوشی راحت ساخته است؛ در ضمن با توجه به کمبود بلندگو‌های فیزیکی در این تلفن همراه هوشمند از فناوری صدای صفحه نمایش که نظیر آن در LG G8 Thin Q. وجود دارد، استفاده شده است.

گلکسی A70 دیگر گوشی قدرتمندی که در رویداد ۲۰ فروردین معرفی می‌شود دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچ با کیفیت FullHD +AMOLED، پردازشگر Octa-core، رم ۶ تا ۸ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسل، حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر با شارژر سریع ۲۵ واتی است.

سامسونگ گلکسی A80 فردا رونمایی می‌شود

سومین گوشی که احتمالا در رویداد فردا رونمایی می‌شود، گلکسی A40 با مشخصات صفحه نمایش ۵.۹ اینچ و کیفیت FullHD+AMOLED و دوربین ۲۵ مگاپیکسل است. هرچند این گوشی از دو محصول دیگر سامسونگ ضعیف‌تر است، ولی مطمئنا با قیمتی پایین‌تر در بازار عرضه خواهد شد و از این لحاظ اقتصادی‌تر است.

رویداد ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ سامسونگ به صورت هم زمان در شهر‌های بانکوک در آسیا، میلان در اروپا و سائوپائولو در آمریکا جنوبی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: سامسونگ Galaxy A90 دارای دوربین کشویی است +فیلم


انتهای پیام/

معرفی پرچمداران سری A در رویداد بزرگ ۲۰ فروردین سامسونگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار