سامسونگ Galaxy A90 دارای دوربین کشویی است +فیلم

ویدئویی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد گوشی Galaxy A90 سامسونگ مجهز به طراحی دوربین جدیدی است.

سامسونگ Galaxy A90 دارای دوربین کشویی است +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شایعات و خبرهای لو رفته زیادی که از گوشی‌های سامسونگ شنیده‌ایم، همه ما می‌دانستیم که Galaxy A90، میان‌رده جدید این شرکت کره‌ای قرار است با دوربین بیرون جهنده تولید شود اما رندر سه‌بعدی تازه منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که این گوشی طراحی جالب و متفاوتی خواهد داشت. Galaxy A90 دارای یک دوربین کشویی است که دارای دو لنز است و پس از بیرون آمدن می‌تواند بچرخد و به عنوان دوربین سلفی مورد استفاده قرار گیرد.

رسانه IceUniverse که در زمینه گوشی‌های جدید سامسونگ بسیار مشهور است و تا به حال خبرهای زیادی از گوشی‌های این شرکت منتشر کرده است. این رسانه ادعا می‌کند ویدئوی تازه منتشر شده از Galaxy A90 درست است و قرار است با همین طراحی روانه بازار شود. این در حالی است که OnLeaks هم حدود یک هفته پیش خبر داده بود که گوشی جدید سامسونگ دارای دوربین کشویی و چرخشی خواهد بود.

سامسونگ Galaxy A90 دارای دوربین کشویی است +فیلم

سامسونگ Galaxy A90 دارای دوربین کشویی است +فیلم

این طراحی Galaxy A90 دارای یک مزیت است؛ دوربین سلفی پشت دستگاه بدون داشتن نمایشگر دوم. همچنین، نمایشگر جلویی این گوشی یک نمایشگر Infinity بدون هیچگونه بریدگی برای قرار گرفتن دوربین سلفی در آن است. یکی از معایب این گوشی هم این است که Galaxy A90 دارای دو بخش متحرک است. Galaxy A90 مجهز به سیستم تشخیص چهره نخواهد بود و اگر هم چنین سیستمی داشته باشد، برای استفاده بسیار کند خواهد بود اما زیر صفحه نمایش این گوشی یک حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده است. یک سؤالی که در این ویدئو باقی می‌ماند این است که آیا می‌توان وقتی دوربین به سمت جلو چرخیده آن را بست یا خیر.

سامسونگ Galaxy A90 دارای دوربین کشویی است +فیلم

گفتنی است، گوشی‌های سری Galaxy A با مورد آزمایش قرار دادن برخی ویژگی‌های غریبه نیستند و اولین گوشی با دوربین چهارگانه سامسونگ روی این سری گوشی‌ها قرار داده شد و همچنین، اولین گوشی با ناچ و حفره روی نمایشگر با گوشی‌های سری Galaxy A به بازار آمدند. در هر صورت، باید تا دهد آوریل صبر کرد تا نتایج کارهای مهندسان سامسونگ را روی Galaxy A90 ببینیم.


بیشتر بخوانید: گلکسی نوت ۱۰ در دو اندازه متفاوت تولید خواهد شد


انتهای پیام/

Galaxy A90 باطراحی جدید روانه بازار خواهد شد +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Hadi tayebi
۰۸:۱۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
سلام.من این گوشی رو جستجو کردم ولی دو مدل میاره یکی با دوربین چرخشی و یک مدل دیگه با دوربین پاپ آپ کدومش واقعیه؟
آخرین اخبار