شرکت ZTE اعلام کرده است که مدل نوبیا آلفا را در تاریخ هشت آوریل در چین عرضه خواهد کرد.

تلفن هوشمند پوشیدنی نوبیا آلفا در هشتم آوریل عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ZTE به تازگی از مدلی منحصر‌به‌فرد رونمایی کرده که قابلیت‌های یک تلفن هوشمند و یک ساعت هوشمند را همزمان ارائه می‌دهد. نوبیا آلفا گوشی هوشمندی است که می‌توانید به دور مچ دست خود ببندید و مانند یک گدجت پوشیدنی از آن استفاده نمایید.

در این مدل کاربران می‌توانند برنامه ورزشی خود را مدیریت کنند، موسیقی و اعلان‌های اپلیکیشن‌های خود را مانند یک ساعت هوشمند کنترل کنند و همزمان تماس تلفنی برقرار کنند، پیامک دهند و تصویربرداری کنند.

تلفن هوشمند پوشیدنی نوبیا آلفا در هشتم آوریل عرضه می‌شود

نوبیا آلفا ترکیبی از ساعت و تلفن هوشمند با نمایشگر منعطف است، از چندی پیش که بحث تولید نمایشگر‌های منعطف و تاشو به میان آمده، همواره از پتانسیل‌های نمایشگر‌های منعطف و کاربرد‌های متنوعی که این نوع مدل‌ها می‌توانند تولید کنند، گفته شده و حال اولین مدل خلاقانه با نمایشگر منعطف به بازار خواهد آمد. طبق اعلام رسمی ZTE در چین، نوبیا آلفا تا چند روز دیگر در 8 آوریل در این کشور عرضه خواهد شد.

تلفن هوشمند پوشیدنی نوبیا آلفا در هشتم آوریل عرضه می‌شود

از آنجایی که این مدل در کنفرانس جهانی موبایل به نمایش درآمد و بازدیدکنندگان  توانستند از نزدیک با این مدل کار کنند، بازخورد‌های جالبی در مورد رابط کاربری نوبیا آلفا دریافت نشده است. تولید چنین مدلی به طور قطع چالش‌های زیادی برای شرکت ZTE  به همراه داشته که یکی از آن‌ها طراحی رابط کاربری و دسترسی آسان به ویژگی‌های این مدل‌ خواهد بود.

تلفن هوشمند پوشیدنی نوبیا آلفا در هشتم آوریل عرضه می‌شود

برخی از ایده‌های استفاده شده در طراحی رابط کاربری این مدل جذاب بوده اما برخی دسترسی‌ها نیز به آسانی صورت نگرفته است. البته برای قضاوت زود است و باید تا عرضه نوبیا آلفا صبر کنیم تا بتوانیم به طور گسترده جزئیات رابط کاربری آن را مورد بررسی قرار دهیم، ZTE نیز می‌تواند با بروزرسانی‌های مختلف مشکلات نرم افزای این مدل را برطرف سازد.

تلفن هوشمند پوشیدنی نوبیا آلفا در هشتم آوریل عرضه می‌شود

اما جدا از رابط کاربری، طراحی و مشخصات فنی این مدل نیز اهمیت فراوانی دارد، ZTE در نوبیا آلفا از نمایشگر آمولد ۴ اینچی و پردازنده کوالکام Wear 2100 بهره برده است. یک گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه سیستم عامل اندروید Wear 2.1 نیز از دیگر مشخصات این مدل خواهد بود. ZTE در این مدل یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در کنار نمایشگر جای داده که می‌تواند در برخی مواقع کاربردی باشد. باتری نوبیا آلفا ۵۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و قیمت آن برای نسخه WiFi 450 یورو و برای نسخه سیمکارت دار نیز ۶۵۰ یورو اعلام شده است.


بیشتر بخوانید: استقبال خوب خریداران از گوشی سامسونگ گلکسی S10


انتهای پیام/

تاریخ رونمایی تلفن هوشمند پوشیدنی نوبیا آلفا

برچسب ها: فناوری ، نوبیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار