بدون تشریفات خاصی، نسخه جدید سرفیس بوک ۲ توسط مایکروسافت معرفی شد که از نظر بازدهی بروزرسانی چشمگیری نسبت به نسخه اصلی داشته است.

مایکروسافت، نسخه جدید لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ را معرفی کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت نسخه جدید لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ را روز گذشته بی‌سر و صدا معرفی کرد. غول نرم افزاری جهان، در سرفیس بوک ۱۳ اینچی جدید خود از پردازنده جدید نسل هشتم و چهار هسته‌ای i۵ استفاده کرده، این درحالی است که نسخه قبلی سرفیس بوک ۲ به پردازنده دو هسته‌ای نسل هفتم اینتل مجهز بود، در حال حاضر این مدل با تخفیف مایکروسافت با قیمت یک هزار و ۲۹۹ دلار به فروش می‌ر سد. نسخه جدید چهارهسته‌ای نیز با پردازنده i5-8350U و قدرت خروجی حداکثری ۳.۶ گیگاهرتز، در حال حاضر یک هزار و ۴۹۹ دلار قیمت دارد.

لازم به ذکر است که مایکروسافت سری سرفیس بوک را در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه کرد، آن مدل به پردازنده نسل ششم اینتل در دو نسخه i۵ و i7 مجهز شده بود. همچنین مایکروسافت برای سرفیس بوک از دو نسخه حافظه رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی LPDDR3 و چهار نسخه حافظه داخلی پرسرعت SSD در ظرفیت‌های ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ و یک ترابایتی در نظر گرفته بود. آن مدل از نمایشگر ۱۳.۵ اینچی LCD بهره می‌برد و به دلیل قدرت و کیفیت بسیار بالا، از همان ابتدا مورد توجه خریداران قرار گرفت.

مایکروسافت، نسخه جدید لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ را معرفی کرد +تصاویر

پس از مدل سرفیس بوک، شرکت مایکروسافت تصمیم گرفت تا مدل سرفیس بوک ۲ را در سال ۲۰۱۷ و در دو نسخه ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی وارد بازار کند. نسخه ۱۵ اینچی سرفیس بوک ۲ به پردازنده نسل هفتم i7-8650U، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR3 و کارت گرافیک ۶ گیگابایتی انویدیا GeForce GTX 1060 مجهز شده است.

مایکروسافت، نسخه جدید لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ را معرفی کرد +تصاویر

اما نسخه ۱۳.۵ اینچی سرفیس بوک ۲ با اندازه کوچک‌تر و مشخصات فنی پایین‌تر نسبت به نسخه ۱۵ اینچی، در رده لپ‌تاپ‌های میان‌رده بازار قرار می‌گیرد. این مدل همانطور که گفته شد از پردازنده نسل هفتم اینتل i5-7300U بهره‌میبرد و به حافظه رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی LPDDR3 و کارت گرافیک در دو نسخه انویدیا GeForce GTX 1050 و Intel HD Graphics 620 مجهز شده است.

مایکروسافت، نسخه جدید لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ را معرفی کرد +تصاویر

تنها تفاوت میان سرفیس بوک ۲ مدل ۲۰۱۷ و مدل جدید مربوط به پردازنده است. در مدل جدید پردازنده نسل هشتم اینتل در مدل i5-8350U مورد استفاده قرار گرفته که بازدهی سیستم را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد و تغییر بزرگی به حساب می‌آید. ناگفته نماند، مایکروسافت همچنین رویدادی را برای معرفی محصولات جدید خانواده سرفیس در ۱۷ آوریل ترتیب دیده که در شهر نیویورک برگزار خواهد شد، انتظار می‌رود در این مراسم، جزئیات قیمت و مشخصات فنی سرفیس هاب ۲ و لوازم وتجهیزات اداری مربوط به Steelcase مشخص گردد.

مایکروسافت، نسخه جدید لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ را معرفی کرد +تصاویر


بیشتر بخوانید: استقبال خوب خریداران از گوشی سامسونگ گلکسی S10


انتهای پیام/

نسخه جدید لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ رونمایی شد

برچسب ها: فناوری ، مایکروسافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار