گلکسی نوت ۱۰ در دو اندازه متفاوت تولید خواهد شد

سامسونگ تأیید کرده است که Galaxy Note 10 قرار است در دو اندازه مختلف و با تعداد دوربین‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه شود.

گلکسی نوت ۱۰ در دو اندازه متفاوت تولید خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درست است که زمان زیادی تا ماه آگوست یعنی زمانی که قرار است شرکت سامسونگ گوشی پرچمدار بعدی خود یعنی Galaxy Note 10 را معرفی کند باقی مانده است اما شایعات مربوط به این گوشی جدید در حال حاضر با سرعت بسیار بالا در فضای مجازی در حال تکثیر شدن است. با این وجود تأیید شده است که سامسونگ استراتژی تولید گوشی‌های Galaxy S10 را برای مدل نوت خود هم در نظر گرفته باشد وهمانگونه که مدل اس این شرکت دارای چهار مدل بود، Galaxy Note 10 هم در دو مدل تولید و عرضه خواهد شد.

ماه دسامبر بود که مسئولان این شرکت کره‌ای تأیید کردند، Note 10 با صفحه نمایشی به اندازه ۶.۷۵ اینچ تولید خواهد شد و قرار است یک هم‌خانواده در اندازه‌ای کوچکتر داشته باشد و برای برخی از بازارهای جهان تولید خواهد شد که شاید مانند Galaxy S10e بتواند مشتریان زیادی جذب کند. این احتمال هم وجود دارد که مدل کوچک‌تر Note 10 با نام Note 10e شناخته شود ولی هنوز هیچ خبری در این مورد تأیید نشده است. با این وجود، گفته می‌شود دو مدل پرچمدار بعدی سامسونگ، Note 10 و +Note 10 نامیده خواهند شد که علاوه بر تفاوت در اندازه صفحه نمایش، از تظر مشخصات دوربین خود نیز متفاوت خواهند بود.

گفته می‌شود سامسونگ به دنبال این است تا بتواند برای Galaxy Note 10 شش دوربین کار بگذارد؛ چهار دوربین در پنل پشتی دستگاه و دو دوربین هم در جلوی دستگاه. سامسونگ قصد دارد با این کار به رکورد شرکت نوکیا با گوشی Nokia 9 Pureview برسد که شش دوربین روی آن دستگاه قرار داشت و تنها تفاوت این بود که پنج دوربین در پشت و یک دوربین در جلوی دستگاه قرار داشت. شایعات همچنین حاکی از این هستند که نسخه کوچکتر Galaxy Note 10 دارای پنج دوربین خواهد بود و سنسور Time-of-Flight یا زمان پرواز روی آن کارگذاری نخواهد شد. بنابراین، Note 10e یا هر نام دیگری که قرار است داشته باشد، قرار است با سیستم دوربین +Galaxy S10 به بازار عرضه شود که گفته می‌شود فقط برای بازار اروپا در نظر گرفته شده است.

در نهایت باید گفت که به نظر نمی‌رسد این دو گوشی اختلاف قیمت چندانی با یکدیگر داشته باشند چرا که تنها تفاوت آن‌ها در تعداد دوربین است و هر دو دارای حافظه و مشخصات یکسانی خواهند بود. با این وجود، باید تا ماه آگوست منتظر ماند تا مشخصات حقیقی این گوشی‌ها مشخص شوند.


بیشتر بخوانید: فهرست بهترین گوشی‌ها بر اساس معیارهای AnTuTu منتشر شد


انتهای پیام/

تفاوت دو مدل Galaxy Note 10 در تعداد دوربین آن‌ها خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار