همکاری اسنپ چت و هوآوی برای بهبود تجربه کاربران

شرکت هوآوی در گوشی‌های P30 و P30 Pro تجربه بهتری را به کاربران شبکه اجتماعی اسنپ چت ارائه می‌دهد.

همکاری اسنپ چت و هوآوی برای بهتر شدن تجربه کاربرانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسنپ چت یکی از شبکه‌های اجتماعی است که بعضی از قابلیت‌ها را برای اولین بار به دنیای فناوری معرفی کرد. نرم‌افزار این شبکه اجتماعی برای اولین بار قابلیت گذاشتن پست‌هایی که تنها ۲۴ ساعت در این شبکه اجتماعی قرار داشتند را به کاربران ارائه داد. بعد‌ها این قابلیت به وسیله اینستاگرام الگوبرداری شده و به یک موفقیت بزرگ برای این شرکت تبدیل شد.

اینستاگرام به یکی از قوی‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان تبدیل شده است و تقریبا همه قابلیت‌هایی که به آن اضافه می‌شوند از سوی کاربران مورد استقبال قرار می‌گیرند. تعداد کاربران اینستاگرام در ژوئن گذشته از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال گذشت. در عین حال Snapchat تا ماه سپتامبر بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است.

این برنامه اکنون برای لنز‌های AR شناخته شده است، تا از فناوری واقعیت افزوده برای اضافه کردن اثر کارتونی به یک عکس سلفی استفاده کند. برای بیشتر شدن کاربران این نرم‌افزار به تازگی هوآوی تصمیم گرفته است تجربه استفاده از آن را برای کاربران بهبود ببخشد. این شرکت قرار است این کار را با خط تولید گوشی‌های P30 انجام دهد.

کاربران اسنپ چت که گوشی‌های P30 و P30 Pro را خریداری می‌کنند، شاهد کیفیت بهتر برای عکس‌ها و فیلم‌های خود خواهند بود. عکس‌ها با رزولوشن بسیار بهتر و فیلم‌ها با ثبات بیشتری ثبت و مشاهده خواهند شد. امکانات بیشتری نیز در راه هستند. هوآوی می‌گوید دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید P30 و P30 Pro قابلیت‌های بیشتری را برای کاربران اسنپ چت ارائه خواهد داد. در حالی که این قابلیت‌ها هنوز نامشخص هستند، اما پیشنهاد می‌شود دارندگان این دستگاه‌ها بروزرسانی که ارئه می‌شود را حتما نصب کرده و این قابلیت‌ها را تجربه کنند. برنامه Snapchat در اپ استور برای کاربران iOS و در گوگل پلی استور برای کاربران اندروید در دسترس است.


بیشتر بخوانید: هوآوی P30 Pro با پیشرفته‌ترین تکنولوژی دوربین +تصاویر


انتهای پیام/

گوشی P30 شرکت هوآوی تجربه بهتری به کاربران اسنپ چت ارائه می‌دهد

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار