دستیار صوتی گوگل با رابط کاربری ارتقاء یافته بروزرسانی شد +تصاویر

گوگل برای چندمین بار در سه ماهه اخیر دستیار صوتی خود را برای بهتر شدن رابط کاربری آن بروزرسانی کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز گوگل اعلام کرد که یک سری تغییر در دستیار صوتی خود ایجاد کرده است. گوگل می‌گوید که این بروزرسانی جدید ادامه تغییراتی محسوب می‌شود که در سال گذشته انجام شده است. این بروزرسانی به کسانی که از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنند پاسخ بصری بهتر و اطلاعات کامل‌تری در یک نگاه ارائه می‌دهد. اکنون هنگامی که شما از گوگل اسیستنت اطلاعات خاصی را درخواست می‌کنید، صفحه حاوی اطلاعاتی که شما می‌خواهید به صورت واضح‌تر مطالب را ارائه می‌‌دهد.

بعضی از سوال‌ها توسط لینک‌هایی که دستیار گوگل به شما نشان می‌دهد، پاسخ داده می‌شوند. در این صورت گوگل اسیستنت فهرستی کامل از تمامی لینک‌ها را نشان شما می‌دهد. به جای این که این لینک‌ها به صورت افقی نمایش داده شوند این بار به صورت عمودی دیده می‌شوند. این تغییر ظاهری باعث می‌شود که شما بتوانید تعداد بیشتری از لینک‌ها را مشاهده کنید.

بسته به اطلاعاتی که از Google Assistant درخواست می‌کنید، به ابزار خاصی نظیر یک ماشین حساب یا مترونوم دسترسی پیدا خواهید کرد. در تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید تغییرات این بروزرسانی در ارائه جواب سوال کاربر را مشاهده می‌کنید:

.

در این بروزرسانی تغییرات جدید دیگری مشاهده می‌شوند. برای مثال هنگامی که از دستیار خود اطلاعات سهام را درخواست کنید شاهد فرم جدیدی از نشان دادن جواب خواهید بود. در گذشته اطلاعات به صورت کوچک‌تر نشان داده می‌شد. اما حالا اطلاعات بهتر نمایش داده می‌شوند و نوسان سهام در بازار به صورت جدا و بزرگ در یک نمودار کامل نشان داده می‌شود. در ادامه تصویر این تغییرات را مشاهده می‌کنید:

.

امیدواریم گوگل با تغییراتی که در دستیار صوتی خود ایجاد می‌کند آن را به اپلیکیشنی بهتر تبدیل کند تا کارایی آن بیشتر از گذشته شود.


بیشتر بخوانید: گوگل بار دیگر برای بروزرسانی نقشه خود از ویز الگوبرداری کرد!


انتهای پیام/

بروزرسانی جدید گوگل اسیستنت

برچسب ها: فناوری ، اینستاگرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار