به تازگی شیائومی اعلام کرده است که بیش از یک میلیون نسخه از پرچمدار جدید خود را در مدت یک ماه به بازار جهانی عرضه کرده است.

عرضه بیش از یک میلیون مدل شیائومی Mi 9 در مدت یک ماه!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اواخر ماه فوریه میلادی شیائومی پیش از کنفرانس جهانی موبایل از پرچمدار جدید خود تحت عنوان Mi 9 رونمایی کرد. عرضه این مدل ارزان قیمت پس از چند روز در ابتدای ماه مارس آغاز شد و حال پس از گذشته حدود یک ماه از آن تاریخ، شیائومی اعلام کرده که بیش از یک میلیون نسخه از پرچمدار خود را در سراسر جهان عرضه کرده است.

رئیس بخش تولید محصول شیائومی به تازگی در صفحه شخصی خود در توئیتر پیامی به همین منظور گذاشته و این خبر را به طرفداران شیائومی منتقل کرده است. Donovan Sung نوشت:" یک خبر فوق‌العاده، ما خوشحالیم که اعلام کنیم تا پایان ماه مارس توانستیم بیش از یک میلیون نسخه از Mi 9 را در جهان عرضه کنیم."

عرضه بیش از یک میلیون مدل شیائومی Mi 9 در مدت یک ماه!

شیائومی نزدیک ۶۰ درصد از تجارت خود را در چین انجام می‌دهد و Mi 9 اولین بار به بازار این کشور وارد شد، بخش اعظمی از تعداد یک میلیون نسخه عرضه شده پرچمدار شیائومی نیز مربوط به بازار چین است. در واقع به همین دلیل است که کشور‌هایی مانند چین و هند برای تولیدکنندگان تلفن هوشمند بسیار اهمیت دارند، موفقیت در بازار این کشور‌ها به شدت فروش و سودآوری شرکت را افزایش می‌دهد، در حال حاضر که اپل فروش خوبی در چین ندارد، سودآوری کلی این شرکت نیز کاهش پیدا کرده و مدیران این شرکت همواره به دنبال راه حل این مشکل هستند.

عرضه بیش از یک میلیون مدل شیائومی Mi 9 در مدت یک ماه!

جدا از چین، بازار اروپا نیز برای شیائومی اهمیت ویژه‌ای دارد و این شرکت در قاره سبز سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای انجام داده، شیائومی توانسته در سال قبل فروش خود را در اروپا بیش از ۴۱۵ درصد افزایش دهد که همین موضوع نشان دهنده موفقیت این شرکت در برنامه‌های کوتاه مدت خود در اروپا است.

عرضه بیش از یک میلیون مدل شیائومی Mi 9 در مدت یک ماه!

لازم به ذکر است که شیائومی Mi 9 با قیمت ۴۹۹ یورو در اروپا عرضه شده که نسبت به دیگر پرچمداران قیمت بسیار مناسبی است. پرچمدار شیائومی با وجود قیمت ارزان، امکاناتی همچون نمایشگر ۶.۴ اینچی آمولد تولید شده سامسونگ، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی به همراه دو نسخه حافظه داخلی با ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور‌های ۴۸، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل و باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر را ارائه می‌دهد. سری پرچمدار شیائومی دو مدل دیگر با نام‌های Mi 9 SE و Mi 9 Explorer دارد که مجموع فروش و عرضه سری شیائومی Mi 9 را به بیش از ۱.۵ میلیون نسخه می‌رساند.


بیشتر بخوانید: گوشی سامسونگ گلکسی A80 فردا بیستم فروردین رونمایی می‌شود


انتهای پیام/

محصولات نسل جدید شیائومی با موفقیت وارد بازار فروش شدند

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.