رنو کپچر هیبریدی تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود +تصاویر

نسل دوم رنو کپچر آزمایش‌های نهایی خود را پشت سر می‌گذارد و تا چند ماه دیگر در نسخه‌های مختلف از جمله مدل هیبریدی، معرفی خواهد شد.

رنو کپچر هیبریدی تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رنو به مراحل پایانی کار خود بر روی نسل دوم مدل کپچر رسیده و تا مدتی دیگر شاهد معرفی این محصول خواهیم بود. به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد نمونه اولیه رنو کپچر جدید در حال گذراندن آزمایش‌های خود در یکی از مناطق اسپانیا است تا آماده رونمایی رسمی شود.

متاسفانه این نمونه با کاور سنگین استتار شده، اما می‌تواند شباهت آن به مدل جدید رنو کلیو جدید را پیش‌بینی کرد. رنو همچنین در خبری اعلام کرد که کپچر جدید بر روی پلتفرم جدید CMF-B تولید شده که در رنو کلیو نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این پلتفرم آپشن مثبتی را برای کپچر به همراه دارد که دست شرکت فرانسوی را برای ارائه مدل کپچر با پیشرانه‌های متفاوت باز می‌گذارد. شباهت ظاهری این دو مدل نیز به دلیل پلتفرم پایه یکسان است.

رنو کپچر هیبریدی تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود +تصاویر

رنو کپچر به عنوان یک کراس‌اوور اندازه کوچک از سال ۲۰۱۳ تولید شده و یکی از مدل‌های محبوب در اروپا و به خصوص فرانسه و انگلیس به شمار می‌آید. کراس‌اوور‌های کوچک در حال حاضر از مدل‌های پرفروش در سطح جهان هستند، دلیل این فروش بالا کاربرد‌های فراوان این مدل خودرو‌ها و البته قیمت ارزان آن‌ها نسبت به مدل‌های کراس‌اوور‌ معمولی و شاسی‌بلند است.

رنو کپچر هیبریدی تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود +تصاویر

یکی از پیشرانه‌های تازه‌ای که برای نسل جدید کپچر در نظر گرفته شده، منبع قدرت پلا‌گ‌این هیبریدی است که از یک باتری ۹.۸ کیلووات بر ساعت پشتیبانی می‌کند و دامنه حرکتی آن ۳۰ مایل (۵۰ کیلومتر) است. این نسخه از سیستم PHEV استفاده می‌کند که در رنو کلیو و نیسان قشقایی نیز به کار رفته است.

رنو کپچر هیبریدی تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود +تصاویر

همچنین ممکن است مدل کپچر جدید در نسخه هیبریدی دیزل متوسط نیز عرضه شود که دامنه حرکتی بیشتری دارد و شامل پیشرانه ۱.۰ لیتری توربو بنزینی می‌شود، همچنین نسخه ۱.۳ لیتری بنزینی و ۱.۵ لیتری دیزل نیز تولید می‌شود. البته هیچکدام از این نسخه‌ها دارای قدرت زیادی نیستند، اما می‌توانند پیشرانه‌های سوختی متفاوتی را ارائه دهند، همچنین به یاد داشته باشیم که رنو کپچر برای رانندگی شهری مناسب است و در رانندگی شهری نیازی به قدرت بالا نخواهید داشت.

رنو کپچر هیبریدی تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود +تصاویر

در داخل کپچر جدید مواردی همچون نمایشگر ۹.۳ اینچی بر روی کنسول مرکزی، صفحه نمایش کیلومتر شمار دیجیتالی، سیستم رانندگی نیمه مستقل و موارد دیگری دیده می‌شود که در رنو کلیو نیز موجود بود. انتظار می‌رود رنو کپچر جدید در تابستان یا پاییز سال جاری معرفی شود، نمایشگاه خودرو فرانکفورت آلمان که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، فرصت مناسبی است تا رنو از نسل جدید کپچر رونمایی کند.

رنو کپچر هیبریدی تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود +تصاویر


بیشتر بخوانید: قسمت دوم؛ بررسی نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹/ معرفی بهترین و بدترین مدل‌های رونمایی شده +تصاویر


انتهای پیام/

رنو کپچر هیبریدی را ببینید +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار