مایکروسافت بروزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ را در ماه می‌ منتشر می‌کند

نسخه بعدی بروزرسانی ویندوز ۱۰ با ویژگی‌های بصری و افزایش هوش ویندوز، در ماه می‌ عرضه خواهد شد.

مایکروسافت بروزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ را در ماه می‌ منتشر می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت برنامه دارد تا اواخر ماه می‌ میلادی، نسخه بعدی بروزرسانی خود را برای ویندوز ۱۰ منتشر کند. این بروزرسانی با نام رمز 19H1 شناخته می‌شود و تغییرات مهمی به ویژه در ظاهر ویندوز اعمال خواهد کرد. پوسته جدید ویندوز با نام light (تصویر زیر)، پشتیبانی از Kaomoji، ویندوز sandbox و بهبود‌هایی در دستیار صوتی کورتانا و جستجو ویندوز از تغییراتی هستند که در این بروزرسانی ارائه می‌شود.

در حال حاضر به کاربران اجازه داده شده تا نحوه دریافت ویژگی‌های جدید را مدیریت نمایند، به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا هر زمانی که خواستند بروزرسانی ماه می‌ را بر روی سیستم خود نصب نمایند یا آنکه اصلا این بروزرسانی را دریافت نکنند و استفاده از نسخه ویندوز ۱۰ موجود را ادامه دهند و تنها آپدیت‌های ماهانه امنیتی را نصب کنند.

مایکروسافت بروزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ را در ماه می‌ منتشر می‌کند

کاربران دو نسخه Home و Pro ویندوز ۱۰ نیز می‌توانند دریافت هرگونه بروزرسانی جدید را تا ۳۵ روز متوقف کنند، در این حالت ویندوز تا پایان زمان توقف بروزرسانی، دیگر درخواستی برای نصب آپدیت‌های جدید نمی‌دهد.

این قابلیت‌های جدید به جهت اعتراض کاربران برای پیام‌های بروزرسانی مکرر از طرف ویندوز اعمال شده است. مایکروسافت می‌خواهد رضایت حداکثری کاربران خود را جلب کند و به جای مجبور کردن آن‌ها به نصب بروزرسانی جدید، گزینه‌های مختلفی در اختیارشان قرار می‌دهد تا خود به روشی که علاقه دارند عمل کنند. البته در هر صورت به دلیل موارد امنیتی و... هنوز هم مایکروسافت کاربران را به نصب بروزرسانی‌های ویندوز وادار خواهد کرد، اما دیگر پیام‌های مکرر و محدودیت زمانی را برداشته و اجازه می‌دهد کاربران در زمان دلخواه به سراغ بروزرسانی‌های جدید بروند.

مایکروسافت بروزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ را در ماه می‌ منتشر می‌کند

شرکت مایکروسافت همچنین به دنبال آن است تا مشکلاتی که پس از بروزرسانی‌های سال ۲۰۱۸ به وجود آمد، تکرار نشود، پس از بروزرسانی آوریل و اکتبر سال گذشته، کاربران ویندوز ۱۰ با مشکلات زیادی مواجه شدند و حتی برخی از فایل‌های کاربران از سیستم‌شان پاک شد. یکی از دلایلی که امسال ویندوز به جای ماه آوریل، در ماه می‌ بروزرسانی خود را منتشر می‌کند نیز همین مشکلات به وجود آمده است، مایکروسافت این دفعه با دقت بیشتری بروزرسانی‌ها را منتشر می‌کند و زمان آزمایش‌های اولیه خود را افزایش داده است.

مایکروسافت بروزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ را در ماه می‌ منتشر می‌کند

در هر صورت مایکروسافت تمام تلاش خود را می‌کند تا بروزرسانی ماه می، مشکلاتی را برای کاربران ایجاد نکند، این بروزرسانی در حال حاضر دوره‌های آزمایش و آزمون و خطا را می‌گذراند و در اواخر ماه می، (نیمه ابتدایی خرداد ماه) منتشر می‌شود.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت سرویس سلامت HealthVault را غیرفعال می‌کند 


انتهای پیام/

بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰

برچسب ها: فناوری ، ویندوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار