مایکروسافت قصد دارد به زودی یکی از سرویس‌های سلامت خود را برای همیشه غیرفعال و پشتیبانی از آن را قطع کند.

مایکروسافت سرویس سلامت HealthVault را به زودی خاموش می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت در تصمیمی جدید قصد دارد تا تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۸ پشتیبانی خود از برنامه HealthVault را برای همیشه قطع کند. سرویس سلامت HealthVault برنامه‌ای است که با گرفتن داده‌های اولیه از کاربر و اندازه‌گیری فاکتور‌های مختلف میزان سلامت را به طور تقریبی بیان می‌کند. شرکت مایکروسافت این غول فناوری آمریکایی در حوزه خدمات سلامت و بهداشت، برنامه‌ها و سرویس‌های گوناگونی دارد و از این حیث یکی از شرکت‌های پیشتاز در جهان محسوب می‌شود.

برنامه HealthVault در سال ۲۰۰۹ میلادی راه‌اندازی شد و حاصل همکاری مایکروسافت و شرکت مطرح ZDNet است. با اینکه در طول این سال‌ها، برنامه مورد نظر عملکرد مناسبی داشته است، ولی به نظر می‌رسد افزایش نه چندان مناسب کاربران HealthVault، مدیران مایکروسافت را متقاعد کرده است که زمان پشتیبانی از این برنامه به پایان رسیده است و باید تمرکز بیشتری را برای برنامه‌های جدیدتر این حوزه اختصاص دهد.

مایکروسافت با ارسال پیام‌هایی به کاربران HealthVault پیشنهاد کرده است تا هرچه سریع‌تر و پیش از پایان مهلت اعلام شده برای قطع پشتیبانی از این سرویس، اطلاعات خود را به محلی دیگر انتقال دهند. این شرکت دو برنامه Real Health (برای کاربران بین المللی) و FollowMyHealth (برای کاربران ایالات متحده آمریکا) را پیشنهاد و به عنوان بهترین برنامه‌های جایگزین برنامه HealthVault معرفی کرده است.

مایکروسافت سرویس سلامت HealthVault را به زودی خاموش می‌کند

مایکروسافت تضمین کرده است که کاربران می‌توانند تمامی ویژگی‌های HealthVault و حتی ویژگی‌هایی بسیار بهتر و پیشرفته‌تر را در سرویس‌های جدید سلامت مایکروسافت پیدا کنند. مطمئنا آن دسته از کاربران سرویس‌های سلامت مایکروسافت که از اپلیکیشن HealthVault استفاده می‌کردند، با جایگزینی آن احساس بهتری خواهند داشت و به صورت ساده‌تری به موارد مورد نظر خود از یک سرویس سلامت دست پیدا خواهند کرد.

البته در این میان تنها هدف مایکروسافت افزایش رضایت کاربران نیست و مطمئنا مدیران این شرکت با معرفی برنامه‌های جدید و قطع پشتیبانی از برنامه‌های قدیمی به دنبال پیشی گرفتن از دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری در جهان و کسب سود بیشتری از بازار‌های جهانی هستند.


بیشتر بخوانید: قطع پشتیبانی اپلیکیشن‌های فیسبوک از سیستم عامل ویندوز فون


انتهای پیام/

مایکروسافت یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های سلامت خود را به زودی غیرفعال می‌کند

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.