معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: عملیات احداث منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بانه به عنوان یکی از مهمترین پروژه هایی که می تواند روند توسعه کردستان را متحول کند،از سرگرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، حسین فیروزی صبح امروز در جریان بازید از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بانه با اشاره به نامگذاری شعار سال با عنوان سال «رونق تولید»، گفت: باید منطقه ویژه اقتصادی بانه در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد تا اهداف شعار سال در نقطه صفر مرزی کردستان محقق شود.

وی با بیان اینکه با مساعد شدن وضعیت آب و هوایی منطقه عملیات احداث منطقه ویژه اقتصادی بانه از سرگرفته می‌شود، افزود: انتظار داریم در سال «رونق تولید» تولیدات این منطقه را به بازارهای جهانی صادر کنیم که تحقق این اهداف نیازمند همت و همکاری همه جانبه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان ادامه داد: واگذاری زمین به متقاضیان در این منطقه از هفته آینده آغاز می‌شود و زمین با قیمت مناسب با اقساط بلند مدت در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.

فیروزی یادآور شد: امسال یکی از راهبردهای اصلی برای توسعه این استان اتمام پروژه منطقه ویژه اقتصادی و تحویل و آماده سازی آن برای واگذاری به سرمایه گذاران با رویکرد صادرات محور است.

وی بیان کرد: احداث منطقه ویژه اقتصادی مهمترین پروژه توسعه استان کردستان است و همه مسئولان استانی با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات این پروژه هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با اشاره به تعیین جدول زمانبندی ادامه عملیات احداث منطقه ویژه اقتصادی بانه، گفت: جدول زمان بندی تکمیل زیرساخت‌ها و ادامه عملیات اجرای فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی بانه تا هفته آینده تهیه و زمینه برای ادامه عملیات اجرایی این منطقه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/م

احداث منطقه ویژه اقتصادی بانه مهمترین پروژه توسعه کردستان است

 

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.