سرپرست فرمانداری حمیدیه برخی مسئولان ادارات این شهرستان را بعنوان معین در روستا‌های شهرستان به منظور تقسیم کار و برنامه ریزی مطلوب معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه فوق العاده که با حضور تمام اعضاء ستاد بحران شهرستان در این فرمانداری برگزار گردید، با اشاره به افزایش قابل ملاحظه خروجی دبی سد کرخه و بالا آمدن آب و همچنین احتمال قوع سیل، خواستار همکاری و هماهنگی کلیه ادارات، نهادها، موئسسات دولتی و غیر دولتی، یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان بنا به وظایف ذاتی و انسانی در راستای کاهش اثرات و زیان‌های احتمالی شد.

وی در ادامه با توجه به تداوم شرایط بحرانی و گستردگی و پراکندگی روستا‌های شهرستان بیان داشت: به منظور تقسیم کار و برنامه ریزی مطلوب در ارائه خدمت به روستا‌های در معرض خطر سیل، برخی از مسئولان ادارات بعنوان معین و نماینده بخشدار در روستا‌ها هستند.

گفتنی است در این جلسه ضمن ارائه گزارش توسط اعضای مدیریت بحران شهرستان در راستای فعالیت‌های انجام شده، حاضران تمهیدات لازم در جهت جلوگیری از وقوع سیل و همچنین جابجایی و اسکان روستا‌های در معرض سیل مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

انتهای پیام/گ

لزوم تقسیم کار برای گذر موفقیت آمیز از شرایط بحرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.