با ۵ ماه تلاش و پشتکار تلاشگران نیروگاه رامین، بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ قطعه صنعتی در این نیروگاه ساخت و بازسازی شده است.

سعید پرشی معاونت تعمیرات نیروگاه رامین اهواز گفت: رسالت اصلی نیروگاه‌ها تولید حداکثری برق و پایداری شبکه سراسری می‌باشد و در کنار تولید برق، ساخت قطعات مورد نیاز جهت مواقع اضطراری از اهمیت بالایی برخوردار است که می‌بایست عملیات ساخت، بازسازی و تعویض قطعات در سریعترین زمان ممکن صورت پذیرد.

 او افزود:  بر همین اساس با تقویت کارگاه‌های تعمیراتی، آموزش و استفاده از تجربه کارکنان نیروگاه رامین توانسته ایم ضمن کاهش هزینه‌های نیروگاه و تسریع انجام عملیات‌های تعمیراتی و اضطراری، ساعت کارکرد واحد‌های نیروگاه رامین را افزایش دهیم.  

معاونت تعمیرات نیروگاه رامین اهواز گفت: در ۵ ماهه نخست امسال ۳۴۵۳ قطعه را مورد ساخت و بازسازی قرار دادیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۵۳ قطعه بیشتر از سال قبل ساخته و بازسازی شده است که حاصل تجربه، همت و پشتکار کارکنان این مجموعه می‌باشد.  

 نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار