سردار میرفیضی گفت: آنچه که برای مهم است افزایش رضایتمندی مردم است و هرچه رضایتمندی بیشتر باشد ما بیشتر کار کرده‌ایم افتخار ما این است که خادم مردم هستیم مخصوصاً در استان خوزستان افتخار ما این است که خادم بهترین مردم ایران هستیم.

سردار سید محمود میرفیضی گفت: امسال توفیقی شد تا ما خادمان زائران اباعبدالله باشیم و افتخار می‌کنیم به این خادم بودن خودمان، الحمدالله امسال با اقدامات خوبی که در سطح استان چه در بحث زیرساختی و چه اقداماتی که مربوط به پلیس بود خدمت‌های خوبی به صورت دلی به زوار ارائه شد و توانستیم آن دینی که بایست برای زوار انجام می‌دادیم انجام بدهیم.

وی با شاره به افتخار خوزستان در داشتن دو مرز جهت خدمت رسانی به زائران افزود: خیلی از همکاران ما در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی و محیطی استان خدمت رسانی کردند و این خدمت رسانی از ابتدای ورود به استان خوزستان تا استقرار در دو مرز شلمچه و چذابه بود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: یک فرقی که امسال با سال‌های گذشته داشت این بود که پلیس بر اساس داده کاری از یک سری سامانه‌های هوشمندسازی و سناریوی جدید استفاده کرد تا سطح تماس مردم و زائران با پلیس و مراکز مرتبط کمتر بشود و از طرفی تسهیل در روان سازی صورت بگیرد و کمترین مشکل برای زائرین باشد چه از نظر ایستایی و چه از نظر حمل و نقل جاده‌ای.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که می‌توان اشاره کرد بحث صدور گذرنامه است گذرنامه عادی را صادر می‌کردیم، اما اقداماتی که انجام گرفت ما توانستیم با کشور عراق گذر زیارتی را توافق کنیم که هم صدورش راحت‌تر بود و هم در دسترس‌تر و راحت‌تر برای مردم بود به گونه‌ای که ظرف ۴۸ ساعت گذر زیارتی را در اختیار مردم قرار می‌گرفت ما بیش از ۹۸ هزار گذرنامه برای مردم صادر کردیم.

 سردار میرفیضی با بیان اینکه در سال گذشته مردم می‌بایست به پلیس به علاوه ۱۰ می‌رفتند، اما با راه اندازی اپلیکیشن پلیس من این محدودیت زمانی و مکانی از بین رفت ادامه دادند:در حوزه راه‌ها ما ۶۲۰ کیلومتر گشت پلیس راه را در طول مسیر قرار دادیم امسال ابتکاری عملی صورت گرفت و آن هم اینکه خود مردم درگیر برخی از مشکلات سنوات قبل اربعین، چون راه‌ها شدند ما حتی دهیار‌ها را آوردیم تا به عنوان همیار پلیس در راهنمایی و رانندگی با ما همکاری کنندهم موکب برای زائران در مسیر برگشت قرار دادند تا رانندگان زوار خستگی سفر را از تن بیرون کنند و هم هشدار‌هایی را به مردم می‌دادند که این باعث شد ما نزدیک به ۲۲ درصد کاهش کشته در تصادفات داشته باشیم.

 وی در خصوص آمار تردد‌های زائران در خوزستان گفت: در استان ۱۸ میلیون تردد صورت گرفت در مرز شلمچه بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تا دیشب ورود و خروج داشتیم و چذابه ۶۵۰ هزار تردد داشتیم حدود ۲۰ هزار نفر در کشور عراق هنوز باقی ماندند که ظرف امروز و فردا برمی‌گردد در مجموع ۲۴۲ هزار اتباع خارجه از مرز ما عبور کردند.

وی با اشاره به سخنان سردار رادان که امام حسین (ع) کارفرماست و ما پیمانکار هستیم بیان داشت:آنچه که ما پیمان داریم با امام حسین خدمت به زوار امام حسین است و ما باید بیشترین خدمت را به ضعیف‌ترین زائران ارائه بدهیم و زائران ضعیف ما هم بیشتر اتباع هستند که ۳ روز توی راه بوده تا به مرز رسیدند ما بیش از ۵۰ هزار گذر خادم برای زوار اتباع صادر کنیم و این یک افتخار است برای خوزستان که همه زوار اتباع از خوزستان عبور بکنند و ما رضایتمندی بسیاری هم در خصوص زوار اتباع خارجی و هم زوار ایرانی داشتیم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به حضور ۳۰۰ واحد گشتی در دو منطقه تصریح کرد: در حوزه سرقت ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشتیم در حوزه وظیفه عمومی ۷۳۰۰ مورد به مشمولین، دانشجویان و طلاب و. خدمات رسانی ارائه شد حوزه فعالیت معاونت اجتماعی ما بیش از ۴۴۰ مورد کلیپ، موشن گرافیک، فتوتیتر، خبر، مصاحبه پادکست و ... به مردم ارائه شد تا با مردم با رعایت توصیه‌ها و هشدار‌ها در تردد خود تسهیل بیشتری ایجاد کنند.

وی اظهار داشت: آنچه که برای مهم است افزایش رضایتمندی مردم است و هرچه رضایتمندی بیشتر باشد ما بیشتر کار کرده‌ایم افتخار ما این است که خادم مردم است مخصوصاً در استان خوزستان افتخار ما این است که خادم بهترین مردم ایران هستیم.

فرمانده انتظامی استان در خصوص طرح سجاد گفت: امسال یکی از اقدامات ویژه پلیس طرح سجاد بود تا کمترین ایستایی را داشته باشیم این طرح در واقع همکاری گذرنامه ما و کشور عراق بود تا اقدامات به صورت آنلاین انجام گیرد و معروف شد به طرح، ثانیه که ما ظرف ۴ ثانیه گذرنامه را مهر می‌کردیم و عبور می‌کردند و در کشور عراق هم کنترل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.