مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ثبت تردد دو میلیون و ۹۷ هزار و ۲۰۴ زائر اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان از ۱۶ مردادماه تا سوم شهریورماه خبرداد.

محمد جولانژاد با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی خوزستان از ۱۶ مرداد تا سوم شهریور ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این مدت ۸۰۱ هزار و ۲۸۱ زائر ایرانی وارد شده‎‌اند که ۱۷۹ هزار و ۲۳۶ نفر از مرز چذابه و ۶۲۲ هزار و ۴۵ زائر از مرز شلمچه بوده است.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی خروج یک میلیون و ۲۹ هزار و ۴۰۰ زائر ایرانی ثبت شده است که از این تعداد ۷۵۹ هزار و ۸۰۱ نفر از مرز شلمچه و ۲۶۹ هزار و ۵۹۹ زائر از مرز چذابه خارج شده‌اند.

جولانژاد ادامه داد: در این مدت ۲۲۱ هزار و ۱۵۱ زائر خارجی از دو پایانه مرزی خارج شده است که ۹۶ هزار و ۲۷۸ زائر از شلمچه و ۱۲۴ هزار و ۸۷۳ نفر از چذابه تردد کرده‌اند. همچنین در این بازه ۴۵ هزار و ۳۷۲ زائر خارجی وارد شده‌اند که از این تعداد ورود ۲۹ هزار و ۸۵۳ نفر از پایانه مرزی شلمچه و ۱۵ هزار و ۵۱۹ نفر از پایانه مرزی چذابه ثبت شده است.

وی با اشاره به ثبت تردد زائران اربعین حسینی در روز سوم شهریور اظهار کرد: در این روز تردد ۱۲۲ هزار و ۱۳۴ نفر از دو پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.