قائم‌مقام شرکت آبفا اهواز گفت: آبرسانی به مواکب از طریق تانکرهای سیار به صورت روزانه و از طریق ۳ دستگاه تانکر سیار ۱۶ هزار لیتری در حال انجام است.

فرزان عباسیان قائم‌مقام شرکت آبفا اهواز گفت: از ابتدای برپایی مواکب در سطح شهر و سایر شهرهای تابعه، عملیات آبرسانی آغاز شده و تا آخرین روز نیز ادامه خواهد داشت.

عباسیان با بیان اینکه دستگاه‌های تانکر سیار در طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به زوار حضرت اباعبدالله‌الحسین«ع» و مواکب بوده‌اند، گفت: هر کدام از مواکب نیاز بیشتری به آب داشته باشند، تانکرهای سیار در کوتاه‌ترین زمان آب مورد نیاز را تأمین می‌کنند و از این جهت مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به استمرار پایش کیفی آب توزیع شده میان مواکب گفت: آب توزیع شده میان مواکب و زوار به لحاظ کیفی و بهداشتی به صورت مستمر درحال پایش است و از ابتدا این مهم مورد توجه قرار داشته است.

قائم‌مقام شرکت آبفا اهواز یادآور شد: آزمایشگاه سیار و اکیپ‌های پایش این شرکت به صورت مستمر در مسیر تردد زوار در حال فعالیت هستند و لحظه به لحظه آب مواکب مستقر در مابین مسیر را مورد آزمایش و نمونه‌گیری قرار می‌دهند.

وی اظهار کرد: شرکت آبفا اهواز تا آخرین روز برپایی مواکب و بازگشت زائرین اربعین حسینی«ع» فعالیت خود را ادامه خواهد داد و هیچ گونه کمبودی در زمینه‌ی تأمین آب آشامیدنی بهداشتی و سالم وجود ندارد.

برچسب ها: آبفا ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار