مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: بیش از ۱ میلیون نفر مسافر نوروزی در مدارس فارس اسکان یافته اند.

اسکان یک میلیون مسافر نوروزی در مدارس فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی عسکر نجفی مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: تا صبح روز سه شنبه ششم فروردین نزدیک به ۳۴۲ هزار نفر در قالب ۹۵ هزار خانواده و در مجموع بیش از یک میلیون و بیست و پنج هزار نفر روز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

وی تصریح کرد: روز گذشته در پی وقوع حادثه سیل در شیراز تمامی مدارس استان و شهر شیراز باز و آماده پذیرش همه هموطنان بود.

نجفی ادامه داد: با توجه به هشدار‌هایی که از هواشناسی و مدیریت بحران استانداری دریافت شد با تشکیل ستاد‌های بحران همه تمهیدات لازم برای پذیرش اضطراری مهمانان نوروزی در استان و شهر شیراز پیش بینی شده بود.

رئیس ستاد اسکان فرهنگیان آموزش وپرورش فارس گفت: براساس گزارش‌هایی که از سراسر استان دریافت شد همه مراجعه کنندگان به ستاد‌های پذیرش مهمانان نوروزی در مدارس و سالن‌های ورزشی و سایر اقامت گاه‌های زیر نظر اموزش و پرورش اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش به صورت شبانه روزی بوده و بیش از سه هزار نفر به صورت مستقیم کار خدمت رسانی و پذیرش مهمانان نوروزی را بر عهده دارند که در شب گذشته نیرو‌های ذخیره نیز فراخوانده شدند و کار اسکان با سرعت بیشتری انجام شد.

انتهای پیام/ت

اسکان مسافران نوروزی در مدارس فارس به ۱ میلیون نفر رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار