این مراسم با حضور ویژه‌ی همسر شهید بصیری پور و مسئولان استانی در دبیرستان شهیده طوبی تاجریزی بیرجند برگذار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام عزیزی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران در ابتدای یادواره شهدا در دبیرستان شهیده طوبی تاجریزی ضمن تشکر از مدیریت این آموزشگاه خاطراتی را از دوران جنگ بیان کرد و گفت: خانواده شهدا و جانبازان رنج‌های زیادی کشیده اند که ما در قبال همه‌ی این‌ها مسئول هستیم.


نوفرستی، مدیرکل حج و زیارت استان در ادامه‌ی این برنامه به مظلومیت شهدا اشاره کرد و گفت: دانش آموزان و همینطور دیگر افراد این جامعه در قبال خون این شهدا مسئولند، چون این شهدا علاوه بر خانوادشان از خون خود نیز گذشتند.


همسر شهید بصیری پور اولین شهید مدافع حرم استان هم در این مراسم گفت:شهید پیرو ولایت بود و انتخاب رفتن به سوریه و عراق هم به تبعیت از همین ولایت بوده است.


وی ادامه داد: بیشتر کسانی که برای دفاع به کشور‌های دیگر می‌روند نه به خاطر بی پولی است نه هیچ چیز دیگر، این‌ها همه‌ی سختی‌های جنگ را فقط به خاطر خدا و وطن و در راه ولایت قبول می‌کنند.


همسر شهید به تعدادی از نوشته‌های دفترچه‌ی شهید بصیری پور اشاره کرد و گفت: در یکی از خاطرات شهید نوشته شده بود که اینجا هرشب موقع خواب تهدید است از طرف داعشی‌ها و آمریکایی‌ها است، اما بچه‌ها هر لحظه مثل شیر مقاومت می‌کنند.

برگزاری یادواره‌ی شهدا در دبیرستان شهیده طوبی تاجریزی

 

برگزاری یادواره‌ی شهدا در دبیرستان شهیده طوبی تاجریزی

 

برگزاری یادواره‌ی شهدا در دبیرستان شهیده طوبی تاجریزی
انتهای پیام/ب


یادواره‌ی شهدای دبیرستان شهیده طوبی تاجریزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.