معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری آزمون علمی-تخصصی تربیت بدنی با شرکت ۲۷ آموزگار پایه‌ای در دبیرستان دخترانه صدیقین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حبیب الله تبریزی، معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان گفت: سی امین دوره از رقابت‌های علمی تخصصی درس تربیت بدنی ویژه آموزگاران و دبیران تربیت بدنی استان خوزستان در پایه‌های مختلف برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون تخصصی، ۲۷ آموزگار پایه، آموزگار و دبیر تربیت بدنی و هر معلمی با ابلاغ حداقل ۲ ساعت این درس، با هم به رقابت پرداختند.

تبریزی بیان داشت: شرکت کنندگان در آزمون علمی-تخصصی تربیت بدنی به ۵۰ سوال مرتبط با پایه تدریس خود پاسخ دادند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان گفت: ارتقاء سطح دانش دبیران تربیت بدنی در جهت رشد و شکوفایی دانش آموزان از مهمترین برنامه‌های حوزه تربیت بدنی است.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: طبعیت و کره زمین هدیه باارزشی هستند که خداوند بزرگ به زمینیان ارزانی داشته و وظیفه انسان‌ها است که با حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست سپاسگزار این لطف باشند.

وی افزود: کاشت و پرورش گیاهان به منظور نگهداری و سالم سازی محیط زندگی و پاکی هوا، حرکتی نیکوکارانه و سخاوتمندانه از نسل بشر برای داشتن زمینی با حال خوب برای نسل کنونی و هدیه به نسل آینده است.

عبدی پور حراست از منابع طبیعی و توسعه فضای سبز را از مقوله‌های مهم زیست محیطی خواند و عنوان کرد: در راستای نهادینه سازی و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست، ۴۰ اصله نهال از انواع درختان میوه و فاقد میوه در محوطه ساختمان مدیریت آموزش و پرورش بهبهان با حضور معاونین و کارکنان اداری کاشته شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان گفت: تا پایان هفته درختکاری در مدارس شهرستان بهبهان و دیگر واحد‌های مرتبط با این مدیریت نیز نهال‌های درخت توسط دبیران و دانش اموزان کاشته خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.