فرهنگی ناحیه یک، فاتح جام باشگاهی کتابخوانی کشور شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کسب رتبه نخست جام باشگاهی کتابخوانی کشور توسط زینب حیدری نیا، آموزگار دبستان شمس یک این ناحیه خبر داد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک‌ اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور گفت: زینب حیدری نیا، آموزگار پایه چهارم دبستان شمس یک این ناحیه در رشته فیلم مقام نخست مسابقات جام باشگاهی کتاب خوانی کشور را از آن خود کرد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان عنوان و تصریح کرد: این مسابقه به این شکل برگزار شد که اعضای گروه کتاب‌های خوانده شده را با هم مبادله می‌کنند و با هم می‌خوانند، درباره کتاب‌های خوانده‌شده گفتگو می‌کنند و در نهایت آن‌ها را داوری می‌کنند و در پایان کتاب برتر را از نگاه خود در باشگاه اعضای گروه انتخاب کرده و سپس در نامه‌هایی به نویسندگان کتاب‌های برتر، نظر خود را درباره کتاب‌های برتر می‌نویسند و کتاب‌هایی را که پسندیده‌اند به دیگران معرفی می‌ نمایند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار آموزشگاه از سراسر کشور در این جام باشگاهی حضور داشتند، بیان داشت: این آموزگار به عنوان تسهیلگر و دانش آموزان باشگاه کتابخوانی ایراندخت دبستان شمس یک۱ در این مسابقات درخشید.

موسوی اصل با تقدیر از مالگرد، مدیر این دبستان اظهار کرد: کتابخوانی موجب رشد و تعالی فرهنگی و ارتقاء شاخص‌های علمی و اجتماعی در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/گ

درخشش معلم اهوازی در جام باشگاه کتابخوانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.