مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی‌ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیروس حسین پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز بیان داشت: اتحاد، هم رأیی، هم شعاری و تلاش برای تحقق یک هدف واحد که آرمان‌های امام راحل و حیات پایدار ایران اسلامی ویژگی مردم ایران در جهت حفظ انقلاب است.

وی افزود: جامعه آموزش و پرورش و به خصوص قشر دانش آموز از علمداران انقلاب اسلامی هستند و نقش آنان در روز‌های انقلاب برای همه آشکار است.

حسین پور عنوان کرد: عزت، اقتدار، امنیت و آرامش کنونی کشور مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های نوجوانان و جوانانی است که در راه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، بالاترین ثمره وجودی خود یعنی جانشان را فدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: دانش آموزان و فرهنگیان پس از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با افتخار به گذشته و امید به آینده‌ای درخشان در راهپیمایی سراسری ٢٢ بهمن ماه که نماد بصیرت، همدلی و انسجام است، بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار به به نمایش گذاشته اند.

حسین پور همچنین در پیامی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر گام‌های استوار، عزم راسخ و قلب‌های مملو از شور و شوق هم وطنان، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را به تجلی گاه حماسه شورانگیز حضور و باشکوه عزت و عظمت تبدیل کرد.

حضور حماسی و وحدت آفرین دانش آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم در راهیپمایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اقیانوس عظیمی از ایمان، اتحاد، همبستگی، پیوند و تجدید بیعت ملت با رهبر معظم انقلاب، نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی، انقلابی، آگاهانه و باصلابت دانش آموزان و فرهنگیان فرهیخته در راهپیمایی وحدت بخش یوم الله ۲۲ بهمن، قدردانی نموده و از خداوند متعال اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای همگان سلامتی و سعادت مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/م

تشکر از حضور مردم در راهپیمایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.