نماینده، ولی فقیه در خوزستان و استاندار طی یک بیانیه مشترک از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قدردانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان طی یک بیانیه مشترک از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قدردانی کردند.

 متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باردیگر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فجر فاطمی مردم فهیم و انقلابی خوزستان با حضور حماسی و پرشور و شعور خود، برگ زرینی بر دفتر پرافتخار خوزستان در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند.

پیام صریح و شفاف مردم شریف و انقلابی خوزستان در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

دشمنان و بدخواهان انقلاب و مردم ایران بدانند با وجود برخی تنگنا‌ها و صعوبت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه مستکبران، درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت اسلام و قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام و رهبری مدبرانه معظم رهبری، درحال ریشه دواندن می‌باشد و این شجره طیبه در منطقه و جهان ملجاء امید و آرامش مسلمین و آزادی خواهان جهان اسلام است.

اینجانبان برخود لازم و واجب می‌دانیم از حضورحماسی اقشار مختلف مردم، اصناف، گروهها، بانوان، دانش آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان، جامعه پزشکی، بسیجیان، علما، خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان، کارگران، مدیران و پرسنل شریف دستگاه‌های اجرایی، اقوام مختلف خوزستانی، نهاد‌های امنیتی و انتظامی، اصحاب محترم رسانه و صدا و سیمای خوزستان تقدیر و تشکر نماییم.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان
محمد علی موسوی جزایری نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار