مدیر آموزش و پرورش باغملک با صدور پیامی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک طی پیامی از مردم ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ روز ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

۲۲ بهمن ماه چهلمین سال به ثمر نشستن نهال جمهوری اسلامی و سرآغاز پیروزی شکوهمند و رهایی ملت بزرگوار ایران از ظلم و ستم سلسله حکومت‌های شاهنشاهی و طاغوتی و استقلال ایران اسلامی است.

در آن روز‌های عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی طومار ٢٥٠٠ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

اکنون در چهلمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی، همدل و هم‌صدا، با عزمی پولادین، گام‌های استوار و نستوه و در صفوفی یک رنگ و یک‌صدا، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های متعالی شهدا و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق نموده و در کشاکش بحران‌ها و کینه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبارجهانی، وحدت ملی را فریاد می‌کنیم.

اینجانب ضمن پاسداشت یوم الله ٢٢ بهمن، از تمامی اقشار مردم شهید پرور شهرستان باغملک به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان دعوت می‌کنم تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قامت تنومند انقلاب اسلامی را یاریگر باشند و بار دیگر عظمت و شکوه این انقلاب را به همه جهانیان ثابت نمایند.

انتهای پیام/م

دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار