نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان در پیامی از حضور باشکوه مردم ولایتمدار استان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر نمودند.

پیام تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان و آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در پیامی مشترک، حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه وفاداری و دلبستگی مردم متدین و انقلابی استان به دستاوردها و آرمان های امام راحل و شهدای پرافتخار عنوان کردند.

متن این پیام به این شرح است؛ مردم خوزستان با حضور چشم نواز و تماشایی، یک دل و یک رنگ و پیوند مستحکم با انقلاب اسلامی، افتخاری بزرگ آفریدند که در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است؛ مردم خوزستان در جای جای آن با حضور یکپارچه و متحد به همه دشمنان فهماندند که در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های مقدس آن لحظه ای تردید به خود راه نمی دهند، ما باید از این مردم فهیم و مومن تشکر کنیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در بیانیه ای، حضور باشکوه و با عظمت مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن را ستود.

در این بیانیه آمده است؛ مردم بصیر و انقلایی خوزستان با شور ملی و احساس مسئولیت، حضوری حماسی رقم زدند و دنیا را متحیر و مبهوت حضور خود کردند.

حضرات آیات شفیعی، فرحانی، احمدی شاهرودی و حیدری نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، لشگر 92 زرهی اهواز و مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی از حضور مقتدرانه و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر نمودند.

گفتنی است؛ راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بیش از 70 نقطه شهری و بسیاری از روستاها استان به صورت خودجوش برگزار گردید.

انتهای پیام/گ

نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار