برپایی آیین استانی جشن نیکوکاری در یکی از دبستان های اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز از برپایی آیین استانی جشن نیکوکاری با حضور استاندار جمعی از مسئولین در یکی از دبستان های اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سیروس حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: روز‌های پایانی سال فرصتی مناسب برای جلا دادن دل‌ها و تقسیم شادی‌ها با نیازمندان و کاشتن گل‌های لبخند بر لب‌های آنان است

وی افزود: دستگیری از مستمندان را امری مقدس خواند که منحصر به روز خاص نبوده و نیاز است هر روز انسان روز نیکوکاری باشد.

علیرضا مسرور، رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان بیان داشت: امروز بیش از هر زمان دیگر کشور دچار بحران شده و تحت فشار اقتصادی قرار گرفته است و وجود این شرایط بحرانی ایجاب می‌کند بیش از هر زمان دیگر در جهت توسعه همبستگی حرکت کنیم.

وی عنوان کرد: برپایی آیین‌هایی مانند جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها وسیله‌ای برای کمک کردن است و ضرورت‌هایی مانند کمک به همنوع همواره در درون انسان تقویت گردد و آن را به فراموشی نسپارد.

مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان نیز ضمن ارائه آمار خانوار‌های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد گفت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری که تبدیل به آیین ملی شده است گسترش همکاری و همبستگی اجتماعی است.

وی افزود: فرهنگیان عزیز همواره در این اقدام خداپسندانه پیشتاز بوده اند و در عرصه‌های مختلف دست آورد‌های بزرگی برای انقلاب داشته اند.

گفتنی است: آیین استانی جشن نیکوکاری در دبستان سردار بی بی مریم بختیاری ناحیه ۲ اهواز برپا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.