مدیر ترابری هوایی نیروی هوایی ارتش گفت: امروز دشمن از راه اینترنت، ماهواره و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وارد خانه‌های ما شده است.

امروز دشمن از راه فضای مجازی وارد شده استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خلبان حبیبی مدیر ترابری هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره سرداران و شهدای دهستان سولقان تهران گفت: برای استمرار راه انقلاب، شهدا و تحویل این نهضت به صاحب اصلی آن باید هوشیارتر و بیدارتر از گذشته بود و در این مسیر باید به نسل جوان و آینده سازان توجه جدی داشت.

وی دشمنی امروز استکبار و بدخواهان نظام را متفاوت از گذشته دانست و افزود: امروز دشمن از راه اینترنت، ماهواره و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وارد خانه‌های ما شده و به کمین نشسته است تا فرصتی بیابد و به کشور و نظام ضربه بزند.

مدیر ترابری هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مقابله با ترفندهای دشمن و خنثی کردن توطئه‌ها مستلزم آن است که ما هم بیدار بوده و هوشیارتر از دشمن قدم برداریم و فرزندان و نسل‌های آینده را هم هوشیار و بیدار کنیم.

امیر حبیبی تصریح کرد: شهر، دیار و سرزمین ما به مدد ایثار فرزندان وطن امروز در امنیت و آرامش به سر می‌برد، اما دشمن بیدار است و با راه انداختن جنگ نرم و تهاجم اقتصادی سراغ ما آمده که البته لازم است هوشیاری بیشتر و تلاش افزون‌تری داشته باشیم.

وی هزینه میلیاردی دشمن در دوران هشت ساله دفاع مقدس و حمایت بیش از 30 کشور از رژیم بعثی را یاد آور شد و افزود: در آن دوران تنها سوریه، لیبی و کره شمالی از ما حمایت کردند، لذا امروز هم برای استمرار انقلاب اسلامی و سپردن آن به دست صاحب اصلی‌اش باید هوشیار و بیدار بوده و آگاهانه در مسیر ولایت گام برداشت.

این مقام نظامی با بیان اینکه جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان، قهرمانان ملی و سمبل مقاومت و ایثار هستند تاکید کرد: همچنان برای دفاع از انقلاب و کشور در گوشه و کنار این سرزمین و مرزها خون می‌دهیم تا درخت انقلاب اسلامی ایران تناورتر از گذشته باقی بماند.

بیست و چهارمین یادواره سرداران و 101 شهید منطقه سولقان و روستاهای بخش کن تهران با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و سیاسی، نمایندگان مجلس، خانواده‌های معظم شهدا و فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس عصر پنج شنبه در حسینیه بزرگ قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار