یک منبع اطلاعاتی عراقی گزارش‌های مبنی بر ورود سرکرده گروه داعش به بیابان‌های استان الانبار را نادرست و کاملا بی‌اساس توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز،  یک منبع اطلاعاتی عراق ورود ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، به این کشور را تکذیب کرد.

یک منبع اطلاعاتی عراق که خواست نامش فاش نشود، گفت: برخی اطلاعات درباره ورود ابوبکر بغدادی به بیابان‌های استان الانبار نادرست و کاملا بی‌اساس است. ابوبکر بغدادی وارد عراق نشده و با طرفداران خود در خاک عراق دیدار نکرده است.

منبع اطلاعاتی یادآور شد بغدادی همچنان زیر نظر سرویس‌های اطلاعاتی و نیرو‌های ائتلاف بین‌المللی تحت فرماندهی آمریکا است.

یادآور می‌شود برخی رسانه‌های عراقی پیشتر به نقل از منابع عراقی و آمریکایی اعلام کردند سرکرده داعش از چند روز قبل وارد بیابان‌های استان الانبار در غرب عراق شده است.

این منابع افزودند بغدادی با ورود به مناطق بیابانی استان الانبار در تلاش برای بکارگیری این منطقه به عنوان اردوگاه جدید برای سازماندهی مجدد نیرو‌های داعش پس از شکست این گروه در آخرین پناهگاهش در استان دیرالزور سوریه است.

انتهای پیام/

تکذیب ورود ابوبکر بغدادی به عراق

برچسب ها: عراق ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
ده بار به درک واصل شد ننگ برداعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
مگه مردم سوریه و عراق کارت ملی هوشمند ندارن پس چطور هنوز نتونستن پیداش کنن
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۴۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
بدون حمایت مثلث شیطانی ( آمریکا و اسرائیل و آل سعود ) داعشی وجود ندارد و تاریخ مصرف داعش هم برای آنها تمام شده و امروز جز بدنامی بیشتر هیچ سودی برای آنها ندارد و لذا ابوبکر بغدادی باید خود و اشرار تحت فرمان خود را تمام شده تلقی کند . البته آمریکا بنا به منافع خود تلاش خواهد کرد تا از نابودی کامل این جریان شیطانی وهابی مسلک جلو گیری کند اما امکان تکرار اتفاقات 7-8 سال پیش برای داعش به هیچ وجه دیگر وجود ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
مگه نمیگفتن مرده ...!!!؟؟؟، اونموقعه که موسل دستشون بود، واسش ختم گرفتن، چی شد پس ...!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
آره ،نباید به خبرهای قبلی خودتون رجوع کنید
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۵۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
دربدر تو جوی آب و کانالهای فاضلاب می‌خوابه تروریست خطرناکه. . بیا لب مرزها اگه جرات داری میگن لباس زنانه میپوشی . سرتو می‌بریم با آره
آخرین اخبار