فعال محیط زیست برزیلی با انتشار ویدئویی در فضای مجازی مشکلات جدی جنگل‌های آمازون را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آرتیفال دورتی فعال محیط زیست برزیلی ماجراجویی خطرناکی را برای توجه به مشکلات جدی آمازون در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر کرد. او که به Snake Ninja مشهور است، با ۶ مار در دهان نمایشی را اجرا کرده است. در این بازی خطرناک «نینجا مار» آماده‌سازی و نحوه برخورد با خزندگان سمی را آموزش می‌دهد و سپس آنها را در دهان و سر خود قرار می‌دهد.

نینجا مار امیدوار است با انتشار این ویدئو توجه همه را به مشکلات زیست محیطی جلب کند. او می‌گوید در حال حاضر موجودات زیادی در جنگل‌های آمازون زندگی می‌کنند اما به تازگی درختان زیادی از این جنگل قطع می‌شوند و اگر این روند ادامه پیدا کند، در سال ۲۰۳۰ دیگر جنگل آمازون وجود نخواهد داشت.

گفتنی است؛ جنگل آمازون بزرگترين جنگل زمين است که ۱۳ کيلومتر مربع وسعت دارد و بخش‌هايی از نه کشور برزيل، بوليوی، کلمبيا، اکوادور، گويان، گويان فرانسه، پرو، سورينام و ونزوئلا را دربرمی‌گيرد. دانشمندان تخمين می‌زنند که اين جنگل بيش از دو و نيم ميليون گونه حشره و بيش از چهل‌هزار گونه درخت و گياه، ۱۵۰۰ نوع پرنده و بيش از دو هزار نوع ماهی دارد.

انتهای پیام/

ماجراجویی خطرناک کارشناس محیط زیست برزیلی

برچسب ها: حوادث ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۶:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
عالی بود.
عالیییییییییییییییییییییییییییییی