فیلم ثبت شده از یک طوطی که از حد خود فراتر نمی‌رود، در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

طوطی که حد خود را می‌داند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "طوطی آمازون پیشانی آبی" یک حیوان خانگی بسیار محبوب است که اصالت آن به آمریکای جنوبی بازمی‌گردد. برای به حرف انداختن این پرنده لازم است وقت زیادی صرف کنید. این پرنده به دلیل هوشی که دارد قادر به تقلید صدای انسان است اما از ویژگی های جالب دیگر آن قدرت ادراک بالایش است. میزان هوش این پرنده در رقابت با سگ ها و گربه ها بیشتر بوده و نمیتوان تفاوتی برای ذکاوت آن قائل شد.

در ادامه فیلمی را مشاهده می‌کنید که صاحب این پرنده زیبا، با نوار چسبی به رنگ آبی برای آن محدوده‌ای تعیین کرده است. قصد از انجام این کار تحلیل رفتار طوطی در شناخت مرز بوده اما این تحلیلگر با صحنه‌ای باورنکردنی مواجه شد.

این طوطی با دیدن این نوارها و تعیین حد و حدود از آن‌ها فراتر نرفته و به دنبال راهی میگردد که نوار چسبی که تعیین کننده مرز نیست را بیابد.


بیشتر بخوانید: دختر نوزادی که گرفتار بوسه مرگ شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
ما یه خوکچه برا بچه مون خریدیم اینقدر این حیوون دست آموزه با اینکه همیشه در قفسش بازه ولی بمیره از گشنگی و تشنگی از قفسش بیرون نمیاد حیوونکی مث اینکه فهمیده خوشمون نمیاد بیاد رو فرش و موکتمون