رئیس کمیته امداد مه ولات گفت:در ۱۰ ماهه امسال هزار و ۲۷۶ نیکوکار با مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از ۳۳۵ فرزند مشمول این طرح‌ها حمایت‌های مالی و معنوی کردند.

حمایت ۱۲۷۶ نیکوکار از ۳۳۵ فرزند یتیم و محسنین مه ولاتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمدمهدی علیزاده جوان رئیس کمیته امداد مه ولات با بیان اینکه همه فرزندان مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین دارای حامی هستند گفت : این اداره ۱۴۶ فرزند یتیم و ۱۸۹ فرزند محسنین را تحت حمایت دارد.

وی تصریح کرد: مجموع کمک‌های نیکوکاران برای فرزندان معنوی خود در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بیش از ۳۱۰ میلیون تومان بود.

رئیس کمیته امداد مه ولات با بیان اینکه کمیته امداد برای فرزندان یتیم و محسنین علاوه بر حمایت امور تحصیلی، نسبت به تشویق آن‌ها در امور درسی، اعزام به اردو‌های مختلف فرهنگی- آموزشی و ایجاد فضای آشنایی با مشاغل را انجام می‌دهد گفت: کمیته امداد در نظر دارد تا با مشارکت نیکوکاران و حامیان طرح اکرام ایتام برای فرزندان یتیم و محسنین که فاقد مسکن مناسب در شهر و روستا هستند اقدام کند تا دغدغه و استرس این خانواده‌ها را تا حد امکان کاهش دهد.

علیزاده جوان افزود: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به تامین مسکن نیازمندان و به ویژه فرزندان یتیم و محسنین به دفتر این اداره در شهرستان مه ولات مراجعه کنند و خیران به صورت غیر حضوری و با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و با شماره گیری کد # ۰۵۱۱۸ * ۸۸۷۷ * می‌توانند کمک‌های نقدی داشته باشند.

انتهای پیام// ز. م


دستان پرمهر نیکوکاران مه ولات بر سر ۳۳۵ فرزند یتیم و محسنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.