مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: با مشارکت نیکوکاران در 10 ماهه امسال سه هزار و 924 پروژه عمرانی برای مددجویان تحت حمایت اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مشارکت خیران در اجرای بیش از  ۳ هزار پروژه عمرانی در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  محمدرحیم صحراپیما مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی، گفت: پروژه های اجرایی شامل ساخت و خرید مسکن شهری، ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی، انجام تعمیرات، تکمیل واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی و بهسازی سرویس های بهداشتی می باشد.

 
وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه های عمرانی بیش از 48 میلیارد و 424 میلیون تومان اعتبار از محل مشارکت های نیکوکاران، منابع داخلی کمیته امداد ، بانک ها هزینه شده که با مشارکت نیکوکاران و دستگاه های دخیل در این امر رقم پروژه های اجراشده فراتر رفته و از تعداد سه هزار و 361 پروژه عمرانی به سه هزار و 924 مورد رسیده است.

وی همچنین از اجرای 2068 مورد تعمیرات، ساخت 1138 مسکن روستایی، ساخت 131 مسکن شهری، خرید 321 باب مسکن شهری، تکمیل 67 واحد نیمه تمام روستایی، تکمیل 35 باب مسکن نیمه تمام شهری و بهسازی 164 مورد سرویس بهداشتی در 10 ماه امسال خبر داد.

صحراپیما اظهار کرد: در 10 ماهه امسال هزار و 44 واحد مسکونی به مددجویان تحویل و دو هزار و 880 مورد دیگر در حال ساخت است.

وی با اعلام اینکه هر خانواده مددجو فقط یک بار می تواند از خدمت ساخت و یا خرید مسکن و تعیمرات بهره مند شود گفت: کمیته امداد در مقابل سهم مددجو در اجرای پروژه های عمرانی، برای ساخت مسکن شهری تا سقف 25 میلیون تومان، مسکن روستایی تا سقف 15 میلیون تومان و برای تعمیرات تا سقف دو میلیون تومان اعتبار را به صورت بلاعوض به مددجویان اعطا می کند.
مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی یادآور شد: نیکوکاران و خیران می توانند با شماره گیری کد # 051 * 8877 * با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود جهت یاری و حمایت نیازمندان در خانه دار شدن اقدام کنند.//

انتهای پیام// ز.م
 


تحویل هزار و 44 واحد مسکونی و دوهزار و 880 پروژه درحال ساخت در 10 ماهه امسال

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار