مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد خراسان رضوی در ۹ ماهه امسال ۱۷۰۰ مسکن شهری و روستایی را ساخته و یا در حال ساخت دارد.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ، روز شنبه در همایش تجلیل از خیرین رابطین شبکه های نیکوکاری محله در کاشمر گفت: کمیته امداد خراسان رضوی در ۹ ماهه امسال ۱۷۰۰ مسکن شهری و روستایی را ساخته و یا در حال ساخت دارد که امیدواریم این رقم به دو هزار مورد افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۱ درصد از اشتغال خراسان رضوی توسط کمیته امداد ایجاد شده است و از ۱۲۹ هزار طرح اشتغال که سال گذشته در استان ایجاد شده بود حدود ۱۷ هزار مورد آن مربوط به کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همچنین ۱۵ درصد از دام‌های تولیدی نیز توسط مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد در روستاها تولید و پرورش داده شده بودند که سهم به سزایی در تولید گوشت و محصولات دامی را شامل می‌شود.

آسوده با بیان اینکه از دو سال گذشته آستان قدس رضوی و سپاه علاوه برمشارکت در اشتغال‌زایی، به صورت مشترک نیز با این مجموعه ها ۳۰۰ هزار زائر توفیق تشرف و زیارت بارگاه رضوی را پیدا کردند، افزود: که در تمام مدت حضور در مشهد از تمام وعده‌های غذای متبرک بهره‌مند بودند.

وی اظهار داشت: وظیفه همه در نظام اسلامی توانمندسازی مستضعفان است و نام مراکز نیکوکاری در خراسان رضوی به مرکز نیکوکاری کارآفرینی و توانمندسازی تغییر می کند تا پایه و اساس کشور تولید، عزت و امنیت اقتصادی شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در این مراکز با رعایت بسیاری از جوانب وبا تاکید بر حفظ کرامت افراد خدمات حمایتی و معیشتی به محرومان و نیازمندان منطقه ارائه می شود و کمیته امداد بر فعالیت های صورت گرفته نظارت می کند.

انتهای پیام//آ.ح

مراکز نیکو کاری پایه امنیت اقتصادی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار