آماده واگذاری زمین برای ساخت مسکن مددجویان شهرستان هستیممدیرکل کمیته امدادخراسان رضوی گفت :کمیته امداد فراجناحی اقدام می‌کند ؛ چون هدف فقط خدمت به جامعه  است.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حبیب الله آسوده، مدیرکل کمیته امدادخراسان رضوی در سفر به کاشمر در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: در همه سفر‌های شهری وظیفه خود می‌دانم که ابتدا به دیدار چند خانواده مددجو بروم و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شوم.

وی افزود: در کمیته امداد شورای مشورتی با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت را به منظور همکفری وهم اندیشی ایجاد کرده ایم.

 آسوده با تاکید جدی بر اشتغال زایی در شهرستان ، خواستار حمایت فرماندار در خصوص راهبری این حوزه شد و اظهار داشت: خوشبختانه بانک‌ها همکاری‌های خوبی کردند، اما باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل کمیته امدادخراسان رضوی با اعلام اینکه مسکن بیشترین هزینه را در سبد خانوار دارد تصریح کرد: مشکل جدی خانواده‌های امداد مسکن است اگر زمین برای ساخت مسکن مددجویان تامین شود کمیته امداد آمادگی دارد تا خانه مددجویان را بسازد و به آن‌ها تحویل دهد.

وی با عنوان اینکه کمیته امداد به دنبال انجام کار خیر توسط مردم برای مردم است، اظهار داشت: این امر با راه اندازی مراکز نیکوکاری در محلات با محوریت مساجد و معتمدین در حال انجام است که در این طرح کمیته امدادنقش نظارتی دارد.

آسوده اظهار داشت :با توجه به ظرفیت‌های حامیان در حوزه اکرام ایتام و رسیدگی به امور آن‌ها ، با حامی یابی می‌توان بسیاری از مشکلات خاص و نیاز‌های خانواده‌های یتیم را مرتفع کرد.

 
انتهای پیام//ع.ع
 

گفته های مدیرکل کمیته امدادخراسان رضوی در دیدار با فرماندارکاشمر

 

 

برچسب ها: مسکن ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار