پرداخت صدقه الکترونیکی درکمیته امداد با رشد بیش از دو برابری روبه رو شد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در ۹ ماهه امسال با استفاده از شیوه‌های غیرحضوری و الکترونیکی بیش از ۲۵۷ میلیون تومان صدقه به کمیته امداد خراسان رضوی پرداخت شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سلمان دانشور، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نیکوکاران در ۹ ماهه سال گذشته ۱۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از طریق الکترونیکی به کمیته امداد استان پرداخت کرده بودند که این رقم با رشد بیش از دو برابری در مدت مشابه امسال به ۲۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

وی بیان کرد: شیوه‌های الکترونیکی با نصب نرم افزار سنا روی گوشی‌های هوشمند یا استفاده از کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * و پرداخت توسط من کارت‌ها صورت می‌گیرد که تسهیل در پرداخت و صرفه جویی در هزینه‌ها از مهمترین اهداف آن است.

دانشور با اعلام اینکه انواع روش‌های الکترونیکی به مردم معرفی شده است گفت: بهره گیری از این روش‌ها علاوه بر استفاده از تکنولوژی روز دنیا، به جلوگیری از صدمه دیدن وجوه صدقات، امکان پرداخت در همه زمان‌ها و مکان‌ها و سرعت بخشی به هزینه کردن در امور محرومان از مزایای شاخص این طرح است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی میزان کل صدقات جمع آوری شده در این نهاد در ۹ ماهه امسال را از هر دو روش سنتی و الکترونیکی بیش از ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: حدود هفت میلیارد تومان از صندوق‌های بزرگ، بیش از ۹ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان از صندوق‌های کوچک و بیش از ۲۵۷ میلیون تومان با استفاده از شیوه‌های الکترونیکی به این نهاد پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه صدقات جمع شده در یک منطقه به هیچ عنوان به شهر یا استان دیگری انتقال داده نمی‌شود ادامه داد: هزینه کرد صدقات جمع آوری شده در سرفصل‌هایی مانند کمک به تامین مسکن نیازمندان، ازدواج، معیشت، درمان، اشتغال و امور فرهنگی هزینه می‌شود.

انتهای پیام//م. ص



پرداخت صدقه به روش الکترونیکی

برچسب ها: کمیته امداد ، صدقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.